小菲菲俠自煮樂

21 11月, 2008

紅色大蘿蔔、牛肉炒芥蘭、牛蒡骨頭湯

朋友送佐一個蘿蔔俾我,切開睇下,好特別啊,出邊係綠色,入邊係好靚的粉紅色來架~~


依種係北方的一個蘿蔔品種,香港我未見過,我叫佢「花心大蘿蔔」~~~



唔知點食,就切佐一條香腸同佢一起炒



原來除佐個樣同白色蘿蔔唔同,基本上果種辛辣的蘿蔔味大家都係好接近,同埋依種花心大蘿蔔較之白色果D又再脆D啵~~


我鐘意食蘿蔔,所以咁樣既小炒蘿蔔,我鐘意~~



 


另外買佐牛肉,簡單地用薑絲豉油糖生粉撈勻,最后再淋二大匙的油醃一醃佢~



牛肉其實同芥蘭味係好格架,咁樣炒做一碟,好送飯~~


我炒既牛肉幾時都係咁滑咁嫩架~~~


至憎餐廳用蘇打粉拉過D肉,搞到一D牛肉味都無,食落似綿花,核突到死,自家炒食落無論係口感或者味道都充滿活力~~



買佐一截日本牛蒡,本來係想切絲之后涼拌食,睇到雪櫃有一舊粟米幾條紅蘿蔔,又再走去超市買佐一盒豬骨返黎,煲佐一個湯水潤下~~


牛蒡多食有益架,愛黎煲湯另外會有一種淡淡樹木的味道,我煲依個湯凈係落佐「甜粟米一條,紅蘿蔔一條,牛蒡一條,豬骨一盒,紅棗幾粒」係咁多。。。。


好清潤的一碗湯~~



兩公婆簡單的兩餸一湯~~



沒有留言:

張貼留言