小菲菲俠自煮樂

01 12月, 2008

大美督燒烤行

因為熱的時候太長,已經好耐無戶外活動,多數時間都係以屋企為主要活動範圍。


趁住依家天氣涼涼地,陽光又好,上個星期六同強哥約佐阿娘去大美督燒烤場燒烤。


因為趕係一點鐘收工潮之前就入到去,個場仲有好多吉爐可供選擇,好好彩搵到一個依山傍水的好位,舉頭之上,既有藍天白雲,更有綠樹濃蔭,底下紅色衫者,正是娘親是也~~



唔鐘意去提供食物的自助式燒烤場,因為實在無辦法接受果D燒烤場提供的咁粗糙的食物味道,燒野食,我係有要求的~~


因為得三個人仔去燒0野食,需要準備的材料唔係好多,我簡單的買佐D豬梅頭肉切片,整印式沙嗲食。


主要醃料有「干蔥頭,香茅切粒,芫莤籽粉,黃薑粉,生老抽,黑糖」


紅蔥頭同埋香茅切佐粒之后要衝碎



紅蔥頭同埋香茅切佐粒之后要衝碎,睇下我個衝仔,香港我凈係係印尼商店見過有售,要六十至八十蚊一個,我就覺得幾貴啦,所以舊年係深圳搬佐一個返黎,材料大家都係用的麻石黎整,個樣接近程度有90%,功能100%相同,而售價,盛惠人民幣「八蚊雞」,哈哈,重重都搬返黎啦。。。。


平日無用0既時候擺響大廳度隨意咁一擺,就已經係好靚的一景,一物多用,何樂不為~~



醃好D材料唔夠架,我另外整佐幾味醬料帶備:


1,係老抽加埋黑糖,愛黎擦係肉類面度,增加醬香同埋色水,而且甜甜香香,較之蜜糖,勝出無數。


2,「加多加多」醬,係印尼商店買返黎開水就用得,係用花生同埋數十種香料整成,撈係肉或者菜度都會香好多。


3,自己整佐D豆豉蒜蓉醬,打算同茄子烤黎食。



因為切佐D五花肉,帶佐D青椒仔,所以另外帶佐依樽燒肉汁去擦係五花肉度,只可惜最后因為太飽,個五花肉都係無食到!~



唔知買乜送既一個音箱仔,個聲係劣D,都帶埋去,勝在有少少聲響,增加下氣氛,幾好架~~



細個時阿娘照顧得我多啦,依家當然換轉我大個女,照顧返阿娘啦,所以唔使阿媽出手,我同強哥二公婆一個透火一個扇火,好快就起好個爐啦~~


最先落場的係香噴噴的印式豬肉串同埋雞亦同埋金沙骨。


另外擺佐幾個無咁易熟的粟米同埋蕃薯。



絕對唔係講笑,香茅同干蔥的味道經炭火一烘,D香味一出黎,真係香飄千里。。。。


周圍都聽到有人係度細細聲問「唔知燒乜咧,咁鬼香0既」


哈哈哈。。。睇黎以后搵唔到野食羅,我都可以嘗試開返間燒烤檔燒野食啵。。。


凈係個香味,應該都可以吸引到街人駐足啦~~


豬肉串最先烤熟,濃濃的異域風味,經炭火慢慢烤熟,外脆內嫩,色澤金黃誘人,食之前再落少少加多加多醬,強哥食落口之后滿足到眯起雙眼久久發唔出聲音,足矣~~


先奉上二串俾阿娘先,再配埋一個燒到香香軟軟的餐包仔,阿娘神情同樣滿足晒~~~


 



 


我0既興趣係燒的過程,唔介意全程服侍我至愛的家人,等阿娘同強哥慢慢食啦,我繼續燒野俾佢D~~


燒魚蛋同雞蛋~~


擦佐少少甜豉油,正~~



買佐幾件牛仔骨,乜都無需要醃,直接擺上爐燒。



燒到咁上下羅,擦D甜豉油,我準備佐D切好片的檸檬,燒到七成熟,中間帶有少少粉紅色果陣時已經好靚,食之前擠D檸檬汁上去,又香又嫩,正~~



食佐一輪肉之后,阿娘切生果俾我D食,俾個胃透下氣~~


睇到相先至發覺,阿娘的手唔知幾時走出好多斑斑,而且褶皺亦都唔吝嗇咁佈滿手背,睇落,真係好心痛。


如果家父亦都在生,相信阿娘今日會開心好多。


當年就係咁樣一雙大手照顧我直至成人,唔經唔覺,雙手已經變得如此蒼老,所以更加應該趁依家自己總可以,要對阿娘好D,再好D。。。。


樹欲靜,而風不止,子欲養。。。


我知架我知架。。。。所以依家我大個女啦,盡自己能力,對阿娘好D再好D。。。



底下依塊睇得出係乜野嗎?


哈,係舅媽整俾我既年糕啊。。。


切佐幾塊出黎,擺係網度慢慢燒到表面脹起,里邊已經好軟,甜甜地,香香地,脆脆地,軟軟地,勁好味~~



切佐個蕃薯出黎,原黎未夠熟啵,又擺返繼續燒。。。



出黎燒野食點可以無強哥至愛的羊架啊。。。


又係乜都無需要醃,直接擺上個網度



 


個肥脂一遇火就會自己融晒,D油一滴落個炭火度,即刻竄起一個大火舌出黎,驚驚啊,強哥,驚驚嗚。。。。(我好識扮0野架,時不時扮下天真可愛嬌弱狀,等強哥大男人情緒得以無限滿足)



烤好啦。。。。洒少少孜然辣椒粉同埋幼鹽,炭香出黎,果然係靈謝不同的~~


后邊D粟米都係同樣落佐孜然同埋辣椒粉,好好味~~



雞亦除佐醃佐料果D,另外有一部份係無醃野的,直接擺上網,擦佐甜豉油之后,洒上孜然同埋辣椒粉,都係咁好味架~



食到咁上下,已經好飽好飽,帶去的茄子同五花肉根本就已經食唔落,最后清晒D少少食物,可以收爐返歸啦。。。



一場黎到,順便走埋去水庫行行下,睇下日落,嘩,真係靚到閉啊,太陽伯伯收工啦,我D都好滿足咁回家啦。。。



 


依一日真係好開心,以后得閒要多D約阿娘出黎行行下先得。。。


沒有留言:

張貼留言