小菲菲俠自煮樂

08 12月, 2008

創意雞扎+金鉤粉絲炒紹菜+菜干湯

上次燒烤唔記得醃雞扒,尋日阿娘黎我度玩,夜晚就用燒烤果種醃料醃佐一舊雞扒,再俾少少創意,係外形上做小小改造~


首先講下醃料---


材料有:


1、黃姜粉 2、芫莤籽粉 3、椰粉 4、香茅與幹蔥碎 5、生油 6、生老抽 7、黑砂糖



所有醃料搞勻之后,將雞扒同醃料撈好,醃的時間越長越好,我提早佐一晚開始醃定佢啦,咁真係乜味都足晒~~


跟住擺一條腸仔係入邊~~



搵綿繩,將雞扒捆紮成一舊。



最后入焗爐二百度火焗佐二十五分鐘度。



焗好之后,切成片片上碟,伴以「加多加多」醬同食。


哈,真係好好味啊~~


D香料一焗就變得非常非常之極,入邊我加佐一條腸仔,個雞皮焗到脆一脆,食起上黎,無論係口感或者味道,都非常豐富精彩~~



加埋個「加多加多」醬,極品~~



尋日好想食粉絲,早幾日係惠康以$3.8蚊買佐一條紹菜一直未煮黎食,咁就索性將二者煮埋一碟啦...


1,先用薑絲、蒜蓉、金鉤(即係蝦米啦)做味料


2,粉絲一扎浸軟


3,紹菜切好



作法:


先用油爆香所有味料,跟住倒入紹菜炒軟,加少少雞湯落去,加少少鹽調味,倒入粉絲炒至收汁。


因為粉絲好會吸水,所以基本上依味菜炒好之后係好干爽的,D粉絲吸收佐高湯同埋紹菜的清甜之后,勁好味。。。阿娘都話D粉絲好好味`~



知道阿娘鐘意飲菜干湯,咁就煲一個菜干湯好啦


買佐一盒大骨,一扎菜干,一斤新鮮白菜。


如果菜干係係街外買番黎的,咁D菜干一定要浸開先至可以清洗乾淨入邊的沙石,不過浸得太耐,D菜干味就浸到淡晒啦。。。


我用既係表姐同事送的自家制的菜干,洗得好乾淨先至晾乾的,所以我只需要浸一浸洗一洗就可以開始煲湯啦。。。



加佐粒半蜜棗,菜干湯幾時都係咁好味啦~~



阿娘整佐兩舊鹵水肉俾我,切埋又係一大碟。。。



全家福`~



今日早餐食佐乜?


好靚的蕉葉糯米卷是也~~



係阿娘整俾我架~~


餡用佐椰絲同埋肉碎與鹽,加埋少少咖喱粉炒到香一香,再包到蒸好的糯米飯度,好似包壽司咁包好一個糯米筒,外層再包上一層芭蕉葉,食之前用平底鑊或者焗爐整返熱佢,咁D芭蕉葉獨有的清香就滲入到糯米度,食起上黎,熱辣辣,香噴噴~~


無得頂啊~~



沒有留言:

張貼留言