小菲菲俠自煮樂

21 10月, 2008

又見肥豬肉之---芋頭扣肉煲

離家外游佐接近一個月,依幾日先至返到屋企~~~


個心都未收番,依幾日都懶得入廚煮食,暫時先補番之前整過D食物上黎,費事時間一長我又懶得寫,浪費晒D圖片~~


上個月中秋做節,應幾個叔仔的強烈要求,整佐一大煲的芋頭扣肉煲返去滿足幾個大食肉獸~~~


做法:
1,蕒佐好巨型的二舊豬腩肉,先用水灼煮約二十分鐘。
2,蕒芋頭當然係廣西荔溥的芋頭,因為要長時間的蒸煮,所似芋頭不能切得太薄,相對要切厚D。
3,切片後的芋頭要先炸熟,因為熟佐的芋頭先至可以係蒸煮過程中大量吸收D腩內的肥脂,咁樣整出來的芋頭煲吃起來先至會有肥而不膩的感覺。(為免浪費太多油,我用的是半煎炸的方法處理芋頭,即係放一層薄薄地油係個鑊度,慢火煎熟。)


 



4,然後將灼熟的腩肉撈起,用叉係個皮上篤無數個洞洞。跟著再抹一層老抽上色。



5,將上佐色的腩肉擺入焗爐裏,二百度火對著皮直接焗二十幾分鐘,可以清楚的聽到腩肉的皮因為熱力而鼓脹繼而發出皮皮卜卜的聲音。。。


6,跟住就要開始準備最關鍵的醬汁啦。打過電話問佐阿媽,作法就係簡單的“蒜蓉,紹酒,南乳,冰糖,老抽,”
[用蒜蓉加入肉裏成煲野會變得更香,因為南乳本身帶有鹹味,所以只是用老抽起上色的作用,生抽的話會過鹹,至於量的多寡,真是無法量化,根據自己材料的多寡而決定吧)



7,最後將芋頭與扣肉一片片的在步驟6裏的醬汁過一過,均勻地抹上醬汁之後,以一片扣肉一片芋頭的擺法,皮向底咁樣擺放係個容器度,基本上所有過程搞定啦,凈抵的就是蒸啦。。。我用快速煲煲佐大約四十幾分鐘就足夠啦。



望多眼,就係咁樣焗個皮。。。代替傳統炸的步驟~~


自己出佐好多油添,當晚我就用佐依D焗出黎的油炒佐一碟菜,勁好味~~~



總結下成績,我切得過厚,不過好彩係用高速煲來燜,所以煲扣肉真係入口即化,入晒味~~


個個食到停唔以口啊~~


因為加佐少少紹酒,成煲野係惹味的南乳味之下,伴有一陣淡淡若隱若現的酒香味,真係好好味`~


下次最緊要切得D肉同芋頭薄少少,相信會更加完美~~



-----------------------------------------------------------------


果二舊扣肉太巨型,邊邊唔靚果D位切佐少少落黎,第二日剁碎之后又蒸佐一碟梅菜蒸肉餅。。。。


又做一餐~~



通常如果整蒸菜,我都會一次蒸二碟野,可以減少燃料的使用嘛~~


當晚除做肉餅,另外整佐我最拿手的蒜蓉粉絲蒸娃娃菜~~


作法都寫埋俾未整過的朋友睇下。


1,以前我多數會用“李X記”的罐頭蒜蓉,現在自己唔會抗拒剁蒜蓉了,所以就自己剁佐一碗仔的熟蒜蓉,作法係“蒜頭剁碎加雞粉撈勻,落油下鍋,滾油爆香蒜蓉盛起備用”(個味同罐頭果D基本接近,如果得閒,可以整定一大樽擺住都得)


爆香後的蒜蓉再加到蒸菜度用,會香D~~


2,用冷水將粉絲浸軟


3,碟底鋪上一半的娃娃菜,再抹上一層的蒜蓉,跟住再鋪上一層的粉絲,倒少少蒸魚豉油,然後再鋪娃娃菜,鋪上最後一層粉絲同蒜蓉,淋上一些蒸魚豉油。
即可上鑊蒸。


 



一次蒸二碟~~



蒸十五分鐘度,上台之前再整少少滾油淋上個菜面度,食得!



 


一味又清甜又簡單整的蒸菜`~


 


 


沒有留言:

張貼留言