小菲菲俠自煮樂

23 10月, 2008

早餐煎面餅+簡易披薩仔

依家物價高企,金融前景又見堪虞,早上係街度食個早餐,閒閒都要二三十蚊一份,依家咁既時勢,慳得一蚊是一蚊嘛。。。所以依家變多佐係屋企整早餐俾相公,等佢舒舒服服食佐餐戰糧,先至開開心心去開始一日的江湖博殺。


依個煎餅仔自細阿媽就係咁整俾我食,依家照搬過黎整俾相公食~~


材料:雞蛋、面粉、椰子粉、黑糖、牛奶、發粉(泡打粉或者酵母粉都可以)


我通常用酵母粉等佢慢慢發酵,提早一晚整定個粉漿,第二日直接從雪櫃羅出黎就煎得。。。


如果趕時間的話,用泡打粉都可以,只不過係我唔多鐘意泡打粉的味道。。。。。。



 


作法:將所有材料撈勻,奶或者清水都可以,唔可以太稀就得啦



發酵完成之后直接入煎PAN度煎熟即可~~



似唔似叮當至鐘意既豆沙餅啊。。。


呵。。。其實個味都好接近架,如果整細舊D,中間再夾一舊豆沙,就完全係出邊賣緊果D所謂「銅鑼燒」啦~~



不過為佐口感上更香口一D,通常我都會擦D花生醬同練奶。。。



 


好好味的一個煎餅仔就完成啦~~


 



-----------------------------------------------------------------------


另一個我經常整黎食的早餐。


買厚切D既方包黎整就最好啦。



可以提早一晚整定D配料,鐘意食乜就準備乜。


我通常就鐘意用「洋蔥、青椒粒、腸仔切片、披薩用芝士」


切好D配料擺係雪櫃,第二朝起身直接羅出黎就用得。


 



舖法好簡單。


1,擦醬汁係底,我鐘意奇妙醬做醬底,或者蕃茄醬都得


2,先舖一層腸仔,再舖一層芝士片


3,跟住再舖一層洋蔥同青椒,繼續又舖多一層腸仔片同芝士


4,入焗爐之前面度再洒一層芝士粉(香D),焗到個面包邊都變脆口,D芝士同腸仔都熟佐,就OK啦~~


(我舖披薩料的步驟係一個整披薩的朋友教咯,先醬汁,后舖片狀肉類同芝士,再放粒狀配料,再擺片狀肉同芝士,再落粒狀配料,最后面再舖多一層芝士,咁樣食起上黎,口感會好D)



入焗爐的時間,衝杯咖啡同麥皮,咁披薩仔焗好羅,D咖啡同麥皮,都剛剛好飲得~~


一份好味又廉宜的早餐,就係咁簡單`~



 


 


沒有留言:

張貼留言