小菲菲俠自煮樂

29 10月, 2008

女士大補湯---雪耳當歸煲雞湯、孜然焗雞亦

依輪金融風暴真係令到我損手爛腳,心痛不已。


雖不致無米落炊,但肯定的會收緊開支,彌補心理損失。。。。


儘量係屋企食飯,真係可以慳返好多。


尋晚煲既係雞湯。推薦大家係超市買剝晒皮同肉的雞殼,平日煲雞湯都需要先將雞皮剝佐咁煲湯先至唔會咁流,而依種雞殼又有雞骨的營養,又免去剝皮的步驟,最最緊要係,佢夠平啊。。。


一個雞殼煲一煲湯,成本都係十幾蚊咋~~



因為我都係煲一餐的份量,所以一個雞殼已經足夠,如果屋企人口眾多,可以選擇買二個雞殼又或者加D豬展或者豬骨落去,個味仲濃啊。。。


尋晚煲依個湯水點解叫女士大補湯咧?


因為我加入佐「當歸」依味女士聖品~


話說當年,我婆婆三十幾歲開始,聽一個中醫說話,每個星期用當歸整一次食物,或者係當歸滾肉片湯,或者當歸剁肉餅,甚至係當歸煲飯,當歸對女士們的子宮有特殊療效,對於子宮的保養有非常非常好的正面影響,一個女性的子宮保養得益,除佐可以增加身體抵抗力,對於人既氣色同埋樣貌有莫大幫助。。。。一句講晒,可以保持健康與有活力的身體機能。


事實證明,婆婆多年進食當歸的效果,真係不同凡響。


點解?佢可以係五十高齡之時,追多一個舅父出黎,你都未話唔勁啊。


而我娘親,都有多年進食當歸的習慣,佢就係四十歲果年生佐我架~~


而今年我都三十歲的人啦。是時候,要調養好自己身體啦。。。


我娘親七十歲人,白頭發都無幾條架~~


尋晚煲湯的材料,主要目標係雪耳(大量補充膠質)同當歸,其餘都係隨便有乜落乜。


我求其落佐「紅棗、枸杞、玉竹、沙參、淮山、桂圓、意米」


好多人煲雞湯都會落薑,不過我就無需落薑啦,因為紅棗同桂圓都係燥熱之物。



睇下,煲佐好濃的一碗湯水啊。。。


當歸味重,我都只不過係落佐三片咁多,成煲湯已經可以聞到好重藥膳味啦,可能係我自細聞慣依陣味,我就覺得當歸味好香~~


各位女士,得閒都煲下當歸湯來飲下啦~~


PS.不過凡藥三分毒,適可而止的進食先至最聰明



 


尋晚又係食焗爐食物,焗佐一碟雞亦~~



焗多一碟蛋,只不過強哥唔食得蟹,所以將蟹肉轉成餐肉粒~


一樣咁好味~~



菜點都要食D既~~


炒佐一碟生菜~~



三送一湯~~豐富好味又廉宜~~



 


沒有留言:

張貼留言