小菲菲俠自煮樂

22 10月, 2008

效顰版新疆手抓飯+簡易版椒鹽雞脆骨

發覺近年慢慢愛上羊肉果種獨特的騷味,早前食過一次正宗的新疆手抓飯之后一直念念不忘,尋日係凍肉舖見到有紐西蘭的羊仔骨,即刻買番黎又試整一次俾同樣漸漸嗜羊的親愛相公試下~~


作法:羊仔骨解凍之后,撈孜然粉同幼鹽同埋少少生抽入味



 


因為我的電飯煲太細,唯有用個炒肉的煲直接煮完成個過程,所以我選用佐依個砂鍋來煮依次的手抓飯。


1,先落少少油,慢火煎香羊肉,羊肉裏有很多肥脂,自己慢慢會逼出好多羊油,所以一早無需落太多油。
2,然後加入洋蔥與紅蘿蔔(都切粗D,因為要燜煮時間略長)
3,炒到腍軟之後,加入鹽調味,我嫌不夠香,又加佐一大匙的孜然粉,一小匙的花椒增加香味,最後加水略燜。
4,加入米粒,煮熟。。。(如果屋企電飯煲夠大,依個步驟可以直接擺落電飯煲度煮熟更方便,我因為用砂鍋來煮,水落多佐,而且唔識控制火,飯煮得太腍啦。。。失敗呀。。。。)


 



 


煮好之後,加入芫莤調味炒勻即可`~~


羊肉加上各種香料的味道,果個羊騷味,真是香到入肺呀。。。。



個味香係香極,只不過煲飯太腍,食少少已經覺得好「流」,下次我會記得落少D水,煮得個飯硬身D,肯定更加完美。。。。



 


--------------------------------------------------------------------------------------


補番一個之前整過的椒鹽雞脆骨。


係吉之島買佐依樽校好味的椒鹽,個味真係好香,而且都只不過係十幾蚊已經有大大一樽,超值~~



買番黎的脆骨只需要用椒鹽同埋少少鼓油糖醃入味。



本黎係要用焗爐焗的,后黎睇到雪櫃總有少少黃椒同洋蔥要解決,索性改用平底鑊黎整。


因為雞脆骨本身有極多油脂,遇到熱力自然會逼出D油出黎,所以煎的時候只需要凈鑊落骨,乜都唔需再落。


 



煎到咁上下熟之后,加入黃椒同洋蔥猛火爆二下,可以上碟~~


就係咁簡單~~



沒有留言:

張貼留言