小菲菲俠自煮樂

04 1月, 2011

餐肉蛋刈包「食譜」

對於麵食有一種不自覺地迷戀。


中國的麵食變化,無窮無盡,引發我不斷探索之心。


早幾日與強哥食台灣料理,其中一味刈包,因為點的食物過於豐富,已沒有空間再點,所以唯有放棄。


幾日之後,自家泡制山寨版,大致外形相似,不過餡料有異。


是家庭快手簡便版的刈包。


具體做法,且聽細訴~~



其實做法同饅頭類近,只不過是造型上有所改變。


如果識得整饅頭,根本依款包包,絕無難度。


我依家基本上都係直接搓好麵團,就造型,再發酵先蒸熟。


幾湯匙麵粉,加牛油、酵母、砂糖,簡單幾樣材料,搓成麵團。


然後直接分割成一粒粒麵坯。


出邊食肆為增加鬆軟度,會添加一些化學添加劑,咁自己食,就完全純天然,無添加劑。



將一粒粒麵坯,搓成一條較寬的舌狀。


然後輕輕刷上薄薄一層油。



然後將舌頭折過來,下層要預留一點點層次感,不要完全對折。



三幾下功夫,全部麵坯都造好型,直接擺上蒸碟。


室溫下發酵約三十分鐘。


然後開火直接蒸熟。


水滾後,蒸大約4分鐘,已足夠。


因為麵皮本身較薄,好易熟,無需蒸得好耐。


我凈係猛火蒸了4分鐘,就熄火,然後過多五分鐘再揭蓋。



真係易過食豆腐~~~


件件發得好靚好鬆軟。


因為刷過一層油的關係,所有好輕易,就可以揭開形成一個開口狀嘅麵食。


咁食法,就好睇個人,可以好似傳統咁,擺五花腩,酸菜,花生碎果啲。


又或者好似我,隨意炒啲餡料伴食。



第二日,將早一晚蒸好的刈包蒸熱。


用餐肉雞蛋同青蔥,煎成一份內餡。


少少老乾媽牛肉辣醬。



有一個我整成圓形,切開一半,擺入餡料夾埋食。



不過,原來個背部有一個連接位,啲餡唔會漏出嚟,用手捧住食,總方便。


第二日,刈包擦果占花生醬,一樣好好味~~~


平時整好啲刈包擺係雪櫃,隨時早餐下午茶餐,都可以變出美妙多變嘅食物出嚟。


有興趣嘅,試下~~



 


4 則留言:

  1. 飽飽好得意呀 !  夾腸仔都得喎 !

    回覆刪除
  2. 我住廈門,你呢個包令我諗起大陸街頭小食,肉夾饃~

    回覆刪除
  3. 呢d中包!我最中意!正

    回覆刪除
  4. 菲菲妹:  Happy New Year!  祝妳跟強哥永遠都開開心心,煮意常在

    回覆刪除