小菲菲俠自煮樂

24 1月, 2011

上湯蒸蘿蔔、酥煎黃花魚

樓下商場臨近過年,新到好多新款羽絨衫,上月買佐件款式媽媽好鐘的外套俾佢,款係靚,不過就唔足夠保暖。所以依次見到商場新來啲羽絨含量足,保暖性極強,又唔會太厚重,款式又新潮,色澤又豐富,周末就叫佐阿媽過嚟,等佢自己挑選過年的新衫,周末都順便可以陪我行下街,買啲年貨,強哥依個周末都要開工,還好,有媽媽相陪。


說起來好笑,初初結婚的時候,媽媽一時接受不到我已嫁做人婦的身份,相對少了許多許多陪佢的時間,於是私下開玩笑似的和親戚說“阿強搶走佐我個囡囡啊”~~~


依句玩笑傳佐到我耳中,自然都俾佐我一個警醒,就算是嫁了人,都要多留意母親的心理需求,所以基本上,隔二三天就會同母親通個電話,聊幾句家常,咁樣媽媽的心,都會安慰許多~~`


細個時過年都係阿媽幫我買新衫,依家我長大了,換我幫媽媽買過年的新衫,期待若幹年後,都有個小寶貝,會幫我買過年的新衣裳~~~


媽媽鐘意食蘿蔔,冬季的蘿蔔清甜無比。


整佐個蒸蘿蔔俾媽媽食,咁樣的做法阿媽無做過,聽我形容做法,直說新鮮~~


蘿蔔切片鋪碗度,倒入適量高湯,擺少少紅棗,俾多幾粒粗鹽,然後上鑊蒸,就咁簡單。。。。



貪方便,用盒裝高湯,豬骨味道,(或者換雞湯,味道一樣好好)


咩準備都唔洗,就切蘿蔔果幾下功夫要動一下下手。。。。


擺佐幾粒粗鹽,調較下味道,高湯本身已帶味道,所以無需過鹹,簡單的鹽,更能帶出甜味。




因為蘿蔔較多,我上鑊蒸佐二十幾分鐘至全熟。。。。


然後唔揭蓋燜多十幾分鐘~~~~


響燜的過程中,可以走去煎魚。。。。



完全食得到蘿蔔本身嘅清甜。。。。


阿媽超鐘意,佢夜晚唔點食飯㗎,佢都食佐好多蘿蔔,話好好味,到時佢自己又要咁樣整嚟食。。。




阿媽煎魚強哥最愛食,我一路唔識煎魚,就一直都無煎過俾強哥。


同媽媽去街市,見到黃花魚好靚,咁阿媽就話叫我都學下煎魚,以後都可以自己煎俾強哥食嘛。。。。


都好,我來煎,阿媽從旁指導。。。


原來如此簡單~~~


魚整幹凈裏邊黑黑果層腹膜,然後洗幹凈,用少少鹽抹一抹身體裏裏外外,靜置一旁唔洗理會,直到強哥返屋企之前,至開始煎。


煎嘅時候,油要稍多少少,薄薄一層的油,類似半煎炸的方式,阿媽話咁樣煎好啲魚先會酥脆。。。。


開中細火,煎至兩邊上下左右全煎到酥脆為止,除佐耐性,真無特別的其它訣竅~~~


我個煎PAN較細,煎得個頭同身酥脆,條尾又顧唔到。


所以最後煎好頭同身,個尾都要再炸一炸,等條魚做浮游狀~~~


炸到全身上下無一處唔脆~~~


咁先好好味嘛~~~


原來煎魚如此簡單,唔明我以前點解一路唔想嘗試,依家試一次,以後識㗎啦~~~


煎完魚嘅油唔好嘥,可以搵個碗載起佢,咁樣可以第二次煎魚再用返佢,就唔會太嘥啦,阿媽話,最多返用一次好啦,用得多啲油無益㗎。。。



強哥除佐蕃茄魚,五柳魚,糖醋魚,最愛係煎魚,最唔鍾意係蒸魚~~~


睇到美食節目,水上人正在煎鹹魚,強哥即刻開心地同我分享自己獨到的見解「你睇你睇,水上人都係食煎魚㗎,其實煎魚先係最好味㗎嘛」


係啦係啦,知你鐘意食煎魚,以後得閒,咪煎幾條俾你囉~~



蒸多碟臘味~~



簡簡單單,食得好開心~~



夜晚燉多盅花膠,阿媽鐘意有薑味,咁我就俾多舊薑入去。


不過如果我自己口味,我都係唔多鐘意落薑,單純地奶同花膠嘅味道,已經好香~~



 


沒有留言:

張貼留言