小菲菲俠自煮樂

14 1月, 2011

欖菜肉鬆芥蘭煲「食譜」

細個時唔懂芥蘭,對於芥蘭嘅所有菜式,一律拒絕。


總覺得佢嘅酒味同不搭界的薑味,有著成熟的感覺,小朋友如我,需要完全抗拒。


母親炒芥蘭,必備「薑、酒、鹽、砂糖」


每次父親的酒友到來,其中一味簡單如薑絲炒芥蘭,例必獲得滿堂喝彩,完全唔明。


係要到佐近幾年,先開始品嚐出,芥蘭原來可以清香爽脆至此~~


於是一發不可收拾地愛上。


依日晚餐,芥蘭出場。


1、將芥蘭梗傾斜切段。



2、鑊里落油,倒入免治豬肉,慢火煸炒至油出,略顯硬身。


3、倒入薑絲,少少辣椒絲炒出香味。


3、倒入芥蘭,一匙欖菜,鹽調味,跟住再俾少少砂糖去中和芥蘭嘅澀味,最後沿鑊邊落一細匙酒,猛火兜炒一分鐘左右即刻鏟起。


炒耐佐就會失去佢嘅爽脆,我只不過係利用大啲嘅鑊,炒勻調味。



4、取瓦煲仔一個,擺上爐頭燒紅。



5、將步驟3炒均佐味嘅芥蘭,倒入燒紅佐嘅煲仔度,用煲仔嘅餘熱,將芥蘭焗熟。


所以一開始唔好炒得太熟就係咁嘅原因,煲仔好熱,絕對有能力將未熟嘅芥蘭焗至熟身,並且保持佐芥蘭嘅爽脆度~~



一擺上檯面,強哥嘩一聲「老婆,大排檔嗜嗜煲嚟㗎」


端上檯面嘅時候,清晰可辨地聽到好誇張嘅「滋滋咋咋」聲㗎~~~


有街邊大排檔水準㗎~~~



孜然炒肥牛


1、凈鑊倒入肥牛,慢火煎至出油,裝起備用。


2、倒入配菜,用肥牛逼出嚟嘅油,爆出香味。


3、利用鑊底嘅油,倒入一匙孜然粉同辣椒粉,爆出香味。


4、肥牛回鑊,俾鹽同少少砂糖調味。


5、起鑊之前,倒入一大扎芫莤,熄火炒勻裝碟~~



一滴油都無落過嘅孜然炒肥牛~~


超惹味`~



 


開飯~~~~


7 則留言:

  1. 你好,
    請問你是用電磁爐嗎?....我在想如是,那麼瓦煲可放在電磁爐? ...因為我都是用電磁爐煮食,所以很想知啊 !
    [版主回覆01/15/2011 10:34:00]唔係電磁爐,佢有「紅外線爐、米技爐、電陶爐」等稱號,工作原理係利用入邊嘅發熱線產生熱能再傳到廚具上,所以佢相對電磁爐,可以選擇嘅廚具更廣泛。而且無電磁爐嘅幅射問題。

    回覆刪除
  2. 我都麻麻芥蘭!但近來都開始欣賞!我老公中意咖!所以我要學呀!係呢個煲仔係咪熱左就熄火!
    先加菜入去?我成日炒菜都怕唔熟!加d水焗!好多時都過熟
    [版主回覆01/15/2011 10:37:00]真係跟得夫人哈~~~
    我會將炒好嘅餸倒入去之後焗多三十秒左右再熄火,其實菜只要清洗乾淨,就算生生啲食,都一樣無問題㗎,你諗下生果咪都係咁生食,都無問題㗎,菜煮得太熟反而破壞哂入邊嘅維生素添㗎。

    回覆刪除
  3. 我都係怕炒芥蘭 !  總有陣味嘅 !  不過我都會試下你呢個炒法

    回覆刪除
  4. 好似你咁切開芥蘭黎炒,真係又爽又易入口!正!

    回覆刪除
  5. bb33的廚房15 1月, 2011

    咁樣煮肥牛係最好食.

    回覆刪除
  6. 哈哈!無計啦!我老公好中化口味!所以好多時都就佢!所以已經唔多記得自己中意食咩

    回覆刪除
  7. NottyEvil19 1月, 2011

    兩個餸我都好鐘意呀,尤其係個芥藍煲好夠氣勢呀
    [版主回覆01/20/2011 13:47:00]哈哈哈,氣勢都睇得出嚟添啊~

    回覆刪除