小菲菲俠自煮樂

06 4月, 2010

晚餐----青椒炒肉碎、脆肉瓜炒肉碎

非常地巧合,父親的生忌是七月十四,死忌則為清明之日。


父母即不拜佛,亦不信教,於生死視若平常事,所以平日與母親的交談是百無禁忌更是無所顧忌,因此母親一早同我交待,它日百年之後,一切的繁文縟節均可免卻,她希望可以重返大地,以大海為最終安所地,一切的所謂拜祭形式都無關重要,一句「在心中」已經足夠。


本應如此,生不帶來,死不帶去,何必苦苦眷戀生前總總,要講嘅能講之時盡情講,想做嘅能走之時儘量做,就已足夠。


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


母親閒來無事,嚟我處小住數日。


日間陪她周圍逛逛,食下嘢,行下街,真好,在母親眼中,我永遠是她膝下嬌生慣養的小女兒,買嘢時總是搶著要幫我買單,擔心我不夠零用錢,俾佢飲茶嘅錢永遠轉個頭又再塞返入我包包度,世上,最好嘅永遠係自己阿媽。


依日無出街食,係屋企煮兩味俾阿媽。


阿媽同我一樣,好鐘意煮餸時加少少碎肉,菜會甜好多。


蒜蓉肉碎炒脆肉瓜~~~



肉碎炒青椒。


大青椒飽含大量維它命B同C,同埋難得嘅胡蘿蔔素,多食有利於脂肪嘅新陳代謝,所以耐唔耐,炒碟青椒嚟食,係好好㗎。



 


買半斤燒肉,唔洗落油,就咁慢慢火煎返香脆,都好好味㗎。。。。



 


滾多一個芫莤豆腐湯,三個人,三餸一湯。



 


 


沒有留言:

張貼留言