小菲菲俠自煮樂

18 4月, 2010

自製糯米包(食譜)

依家係酒樓好少見得到糯米包依款點心,唔知點解咧?


強哥超鐘意食,咁我整開臘味糯米飯,就順便整埋依個糯米包,睇下,又靚又好味㗎。。。。



整燒賣嘅皮好少地方可以買到,我係有一次經過一間舖頭,耳尖聽到有個客問老闆娘要一包「大黃皮」,咁就自己記住依間舖頭有得買,咁下次自己想整嘅時候,就可以再去搵返買。


有興趣整嘅朋友可以去深水埗福華街556號地下「何啟昌」中式點心材料舖購買。通常我過去會座地鐵到「長沙灣地鐵站C2出口」過去會方便好多。。。


有一個打橫嘅大招牌,舖面唔係好覺眼,前舖就好似一間倉庫咁嘅款,後邊就係加工嘅作坊仔,好多中式材料都可以係果度搵得到。蓮蓉豆蓉乜都有,18蚊一斤。


我買依個大黃皮,一包好多隻,都係7蚊雞,可以整三次左右。


擺入雪櫃,可以擺好耐㗎。。。。



蒸糯米飯,順便蒸埋兩條臘腸。


整糯米飯嘅方法可參考我以前嘅食譜「生炒糯米飯食譜



 



 


然後好簡單,將糯米飯包入燒賣皮入邊。


我包佐兩個樣,一種係封口係底,咁就變成一個圓圓嘅包包樣,另一款就係好似燒賣咁,個封口在上~~~



 


包佐一大碟~~


 


上鑊蒸十分鐘,搞掂。。。


一餐食唔哂,可以擺入雪櫃,想食嘅時候再蒸返熱佢~~~


早餐蒸幾隻嚟食,好快食哂,最好係三日之內清哂,想食,咪再整過囉,好易咋~~



依啲皮係比出普通買嘅餃子皮再薄一半,所以咬落去嘅時候,係幾乎食唔到皮嘅感覺,就係香香嘅糯米飯嘅味,傳統嘅大黃皮係用面粉同雞蛋整嘅,不過依個皮咁黃,睇怕都係添加佐色素,不過算啦,懶得自己整,耐唔耐食一次半次,都唔驚得咁多囉~~



係零難度嘅一味點心~~~



 


衝杯濃茶伴食,滋味無窮~~~


早餐宵夜,一流~~



 


 


沒有留言:

張貼留言