小菲菲俠自煮樂

30 4月, 2010

家常便飯之四餸一湯

表姐收佐工之後嚟我度食晚飯。


知佢平時好忙,都好耐無煲過湯飲,所以就煲佐一個蓮藕湯俾佢飲。


表姐係好叻煮餸嘅人,結婚以前,以我一個完全嘅廚房白痴睇嚟,表姐嘅廚藝係我輩莫可企及嘅大師級,不過依家佢忙於返工,已經好少入廚大展身手,認真可惜。。。。


無關係啦,佢唔得閒,過嚟我度,我整俾佢食啦~~~



表姐嘅口味同我大致相同,所以基本上我唔需考慮,煮平日煮開果啲,就包保無錯~


整佐幾個涼拌菜,一個涼拌青瓜~~~



一個涼拌牛肉,依次買佐芫莤,又加佐舂碎嘅花生,當堂香好多好多。。。。



 


整佐一個涼拌粉絲。


加佐特別調味,成碟嘢即刻變得與別不同起嚟。


整涼拌,材料隨個人鐘意,至緊要嘅係個調味汁嘅調較。


依次我用佐粉絲、甘筍、木耳、昆布少少。


粉絲嘅彈牙加埋甘筍嘅清香,同埋爽脆嘅木耳,少少昆布絲嘅海水味,食落口感非常之特別。



依次整涼拌粉絲特別之處在於個醬汁,我加入佐。。。。


一粒咸檸檬~~~


咸檸嘅香味係無與倫比,咸咸酸酸嘅味道愛嚟整涼拌最是一流。


配以容易縮味嘅粉絲,效果一流。



 


因為涼拌粉絲我想要嘅凈係甜味同酸味,要突出嘅係咸檸檬嘅清香,所以個醬汁我凈係落佐「咸檸檬、砂糖、黑醋、花椒油、麻油」


就咁簡單~~~



粉絲好易變腍到痴埋,所以我係煲滾水之後,將粉絲倒入去浸一浸就熄火,浸一分鐘左右撈起過凍水,然後撈少少麻油等佢唔會痴埋。


最後將所有醬汁同材料撈勻,自己試下味,最好等所有材料凍佐之後再試下味,因為凍佐之後嘅味道同粉絲熱時嘅味道會略有偏差,覺得太酸就加糖去中和,覺得唔夠惹味就再加少少醋,就咁簡單~~~



 


加佐咸檸檬嘅涼拌粉絲,第一次整俾強哥食,佢一試之後大為贊賞,有一种耳目一新嘅清新感覺,夏季食欲不振之時,咁樣一大碟嘅涼拌粉絲,已經可以係我一餐嘅主食~~~



 


整佐一個熱菜。


本嚟係想整讓苦瓜嘅,不過買唔到靚嘅油苦瓜,見到街市有細細個嘅甜青椒仔,即刻買佐一磅返嚟,整讓青椒,都樣好好味。


依隻細青椒,一啲辣味都無,好清甜,同埋個皮唔會起一層老膜,愛嚟整讓青椒,非常一流。



做法好簡單,各個都有自己嘅方法去整煎讓三寶。


奶奶多數用自己打嘅膠魚肉去整,我懶得整咁多功夫,凈係買佐舊豬肉自己剁碎,加調味醃好就讓入青椒度。


先將讓好嘅青椒用少少油煎到表皮變腍,然後爆香蒜頭同薑絲同豆豉,然後加水,加蠔油,略燜。


燜十分鐘都肉熟,水多就加個生粉水打芡,搞掂~~



味道好香,只可惜我落得個鹽多佐少少,個餡好咸,愛嚟配白飯就一流,如果就咁凈食,略嫌咸佐少少。



 


因為涼拌餸多,可以食少啲飯,食多啲餸,希望表姐食得滿意啦~~~



 


 


沒有留言:

張貼留言