小菲菲俠自煮樂

28 4月, 2010

湯面、煎蛋、青瓜、麻辣牛肉

一字排開~~~


第一碟係煎蛋,跟住係涼拌青瓜,然後係麻辣牛肉,最後係湯面。


細細一碟小菜,大大一碗面,舒服~~~



 


今年天氣真係古怪,乍暖還寒,搞佢唔掂~~~


雖然依幾日都依然係寒寒哋,不過臨近五月,個心已經自動撥向夏季,所以味覺都不期然地偏向清爽與簡單的食物。


依日唔想食飯,就整佐幾個小菜,煮碗面,兩公婆撐台腳~~~


整一個涼拌青瓜。


各家各施其法,都有自成一味嘅做法。


因為整另一味係比較辣嘅小菜,所以青瓜就刻意整得清爽啲。


我鐘意用「蒜蓉、黑醋、雞粉、糖、麻油、自制花椒油」搞成個醬汁。



 


淡淡嘅花椒味,微微嘅酸意,食落口係爽爽嘅感覺,青瓜獨有嘅清香,一啖咬落,連心都似乎泛起一絲嘅清涼之意~~~



 


買佐幾斤嘅牛肉,鹵好一大大碗。擺住係雪櫃,煮面或者配菜炒都係一流嘅選擇。



因為要擺幾日,好多人以為雪櫃可以抑制細菌嘅滋長,其實雪櫃只不過可以減緩細菌滋長嘅速度,佢係無辦法完全抑制細菌嘅生長㗎。


所以鹵好嘅牛肉,我會再用油炸一炸再擺入雪櫃,咁樣可以擺得耐少少。。。。。



 


今次用嘅係新鮮牛展嚟整,牛味雖然無巴西嘅金錢展咁濃,但係勝在口感更為嫩滑,切開嚟睇,都一樣有筋㗎。。。。



 


牛肉,又係涼拌。


我整佐四川嘅麻辣味。


可惜無買到芫莤,如果加埋芫莤,總香啊。


個醬汁我用嘅材料「麻辣醬一湯匙、麻油少少、黑醋少少、蒜蓉一湯匙、白砂糖一大湯匙」


糖嘅量一定要夠,要食得出甜味,咁先至可以減少麻辣嘅強烈。


講起糖,講個題外話,我多數會用粗粒嘅糖,而且唔鐘意用「太X」果個牌子,因為果個牌子嘅糖,可能過於著重外觀嘅重要性,所以雖然白一白,靚一靚,但係糖嘅甜度,反而就大大減低佐,我依家多數係「惠X」買廣西出嘅一個「象X」牌嘅粗粒白糖,糖嘅甜度高好多,以前用太X牌,起碼要兩匙嘅份量先至達到心目中嘅甜度,依家轉佐象X嘅白糖,只需要一匙,已經可以做到同樣嘅效果,足證太X嘅甜度,真係好低。



 


做法好簡單,將較好嘅醬汁,同鹵好味嘅牛肉撈勻,就搞掂啦。。。


一餐只用佐兩舊細細舊嘅牛肉,切好已經有一碟`~~


麻麻香香,一點唔誇張,比係香港好多間食肆食過嘅麻辣牛肉總要好味。。。。



面,我其實唔多鐘意食公仔面,炸過嘅面,硬係覺得無佐面粉嘅香味。


反而依排鐘意食依款生面,幼幼一條,煮一煮就搞掂。。。。


份量係細啲,我食就剛剛好,如果男人食,起碼兩包。



煮好嘅面仔,配以舅母自己炸嘅油蔥酥,一流中嘅一流啊。。。


舅母整佐好大一樽俾我啊。。。。



 


捧住一大碗面,稀哩嘩啦地一啖面一啖小菜,享受,就係咁簡單~~~~



 


 


沒有留言:

張貼留言