小菲菲俠自煮樂

26 4月, 2010

端士雞亦尖(食譜)

我應該已經返佐嚟,不過電腦上總有依個食譜,都寫埋啦。


有一支買蠔油時送嘅瑞士汁,擺佐幾個月都無食過。



 


果日行經凍肉舖,見到雞亦尖,突然好想食。


其實如果叫我比較,我反而鐘意圇雞尖多過雞亦,雞亦嘅肉好恐怖,又無味。。。。


買佐一磅,好多隻啊,都係8蚊雞咋。。。平到乜咁。。。。


先將雞亦出一出水,然後過凍水,等雞皮爽啲。



用一碗豉油,半碗水,先煲滾。



然後將雞亦尖掉入去,煮七八分鐘,熄火焗~~~



 


亦尖好易熟,同埋我會再焗多半個鐘,所以基本上唔會話唔熟嘅。。。


而且個煲保暖好好,熄佐火都依然滾緊。。。



浸耐啲就入味啲。。。。


煮佐一碟,同老公睇戲嘅時候慢慢圇~~~~



 


個汁我嫌甜佐啲,同埋桂皮落得太多,食到個舌唔係咁舒服,不過強哥勁鐘意~~~~


綜合嚟講,都OK啦~~~


好方便整嘅一款小食~~~



 


 


沒有留言:

張貼留言