小菲菲俠自煮樂

10 4月, 2010

自製豆腐(食譜)

依一篇係電腦自動上傳我預早寫落嘅食譜。


約佐阿媽將會外游數日,預期月底之前會返嚟,依段日子會不定時上傳我預先寫好嘅嘢,咁等大家無咁掛住我嘛。。。。


所以大家嘅留言我係無辦法及時回復,還請耐心等待我回來~~~


 


廚房係每一個愛好入廚嘅人最佳嘅實驗室。


而我最鐘意係每一次發現或者諗到一個新鮮嘅食譜之後,就鑽入我嘅實驗實,認真地將想像變為現實。


睇到一個係屋企自己整豆腐嘅方法。


反正成日會整豆漿做早餐,所以依一日又整豆漿,當然,都不忘,試下自己係屋企整豆腐啦~~


咁好玩,梗係要玩一次啦~~~~


睇下所有材料:


豆漿一大碗、一個可以漏水嘅盤一個、醋一湯匙(本嚟係要白醋,我屋企剛好用完,咁唯有用黑醋代替)



做法:


1,將醋慢慢倒入已經煲好攤凍少少(大約80度)嘅豆漿度


倒入醋之後,可以見到豆漿即刻有變化,可以睇到佢會慢慢凝固成一粒粒嘅樣。



 


等多一分鐘,就可以見到出佐一層嘅水,水已經同豆分離佐~~



 


咁就搵一個紗布(我用隔豆漿嘅袋嚟整),將起佐粒粒嘅豆漿慢慢倒入去,擺上果個可以漏水嘅碟,就係咁,可以等水慢慢流出去。



 


2,然後,將豆漿掩過嚟,再將一個大碗,裝水,然後壓住係豆漿上



 


3,壓半個鐘之後,將紗佈入邊嘅豆漿返一個面,繼續壓多半個鐘~~~


半個鐘之後可以發現,出佐好多水。。。。


因為我用黑醋嘅原因,個水有少少深色。。。



一個鐘之後,開出嚟睇下~~~


哈,咁鬼少㗎。。。。。


得薄薄一層咋。。。。



 


雖然係薄薄一層,但係,可以睇到,真係豆腐咁嘅款㗎~~~


我試食佐一細細啖,咦,哈哈,真係豆腐咁嘅味道同口感㗎~~



 


因為落佐醋,係有少少少少酸味,不過可能落得唔係太多同埋都隨水流佐出嚟,所以食起上嚟,反而係無酸味,咁我就將佢切成條條。。。


拉近睇,真係豆腐嚟㗎。。。


係就係薄佐啲~~~~


不過,又唔係真係要整成磚嚟食,只不過係想玩下,睇下豆腐點整出嚟,少就少啦,無所謂。。。。



 


當晚,就用佢,整佐一煲「酸辣湯」~~~~~


鐘意將廚房當實驗實嘅你,試下,好有成就感㗎~~~



 


 


沒有留言:

張貼留言