小菲菲俠自煮樂

23 8月, 2008

九號台風夜之花生豬手煲

前日香港開始挂三號颱風,我扭計係都要係風台之前去迪斯尼玩,強哥唯有擺抵工作,陪我玩足一日,傍晚從迪斯尼出到欣澳站,一上到月台,眼前的景色,靚到出唔到聲~~


好彩相機我一路係頸度挂住,睇到如此美景,即刻開機影佐幾張,短短十幾秒鐘之后,夜色就將剛剛的美艷吞噬~


已經極力想將睇到的情緒記錄落黎,但係能力有限,影到的美景,只不過係真實的千分之一~


紅到發紫,當係如此~~



強哥話,越靚的天空,代表黎緊會有越危險的天氣。。。


果不其然,琴日天文台挂起九號台風。。。


所有人,無端又多佐一日假期~~


--------------------------------------------------------------------------------


尋日訓醒之后,無乜胃口食野,就煲佐一煲綠豆糖水。


強哥好鐘意食珍珠奶茶入邊的珍珠,所以屋企我都會備有依種台式丸子,通常賣台灣食品的地方都可以搵得到。


 



依種小丸子的煮法唔難,係時間長D嗜,我通常係水滾之后落丸子,滾十分鐘度,間中加二次凍水,等佢熱脹冷縮,煮得會快D,係咁係滾水度煲十分鐘之后熄火唔開蓋焗二十幾分鐘直至丸子全透明,食之前浸係凍水中,以妨痴埋~



煲佐一大煲香香濃濃的綠豆糖水,加佐D意米落去同煲,有解毒去濕氣作用,食之前加一大匙小丸子落去,增加口感~~


熱食最正~~



因為挂九號台風,樓下惠康都收埋。好彩我前日買落D送擺住,就算唔出街,都有得美味晚餐食。


早幾日煲湯剩底一條粟米,剝佐粟米粒出黎,切D香菇,落少少蚝油炒熟,咁的一碟,就係我的主食啦。。。


所有的味道同蚝油異常的格。。。好好味~~~



雪櫃有一包半焉的菜心,愛黎用水烚熟之后,淋D蚝油,簡單~



凈係食齋強哥肯定唔制啦,當然預佐好野俾佢。


早幾日係百佳睇到好靚的豬腳仔,即時流晒口水咁買返黎。


好耐無食花生豬手煲,就用佢來同花生燜。。。


材料及作法:


1,花生先落水烚一烚(通常花生無論煲湯或者煲粥,一煲得耐就會越煲越深色,想花生煲極都咁靚,我屋企的秘訣,就係煮之前先用水略略烚一烚)


2,豬手出一出水,俾個豬皮收縮,方便我除毛。我好有心機咁,將D豬毛清理得好乾淨。。。因為真係好唔鐘意係滑滑的豬皮度,食到D硬硬的豬毛,唯有食之前,辛苦下,搞乾淨佢羅`~


3,煮依個送的香料無須好複雜,外婆教落阿媽,燜帶皮的豬肉,最完美的香料搭配就係八角同蒜~


依個做法,阿媽又傳佐俾我~~


所以依次整豬手煲,主要香料都係「冰糖一舊、生老抽一碗仔、八角一粒、蒜多少少、薑一細細粒仔」



再睇多次,靚靚豬手仔~~



4,處理晒D材料,做法就超級簡單啦,所有材料擺落煲度,加適量水燜至腍軟,就得啦。。


幾時都係整肉類的食物最簡單啦。。。。



我係用快速煲黎整,半個鐘左右,經已腍到「入口即化」的程度~


睇下D花生,煲極都係咁靚啵。。。



 


正~


 


沒有留言:

張貼留言