小菲菲俠自煮樂

18 8月, 2008

唔使煮有得食,最幸福

自細我自己外家人口較少,而且家教甚嚴,長輩的「食不言,寢不語」係必需遵守的最基本規矩。基本上成餐飯係靜悄悄地開始,再靜悄悄地結束。


尋晚又係家庭聚會,一直都好鐘意返奶奶度食飯,因為老爺奶奶加埋強哥四兄弟同埋女朋友,一家人座埋最少都有九個十個人,食飯更是百無禁忌,個個你一言我一語互相講訴各自一周見聞與經歷,一餐飯基本係個口同個耳都無停過,我個人比較訥於言,基本上係聽的多,講得少,但係真係好享受依种好濃既家庭氣氛。


早前整佐蓮藕餅得到強哥大力讚賞,尋日整佐一大碟返去俾幾個叔仔送啤酒~



一碟香口既蓮藕餅,最快清場~~



奶奶反而唔係咁識整扣肉,幾個叔仔強烈要求我整一煲返去,提前一日就整定一大煲,擺佐一日既梅菜扣肉,入味之餘,完全酥軟,入口即化~~


幾個叔仔食到出唔到聲,老爺即刻話「以后過年,扣肉項目,就交俾家嫂啦」


依個梅菜扣肉我以前有整過影過相,有興趣學整的朋友可參考以下網址:


http://hk.myblog.yahoo.com/fei12478/article?mid=87



以下就係奶奶整0既送啦~


例牌都有的鴨亦燜香菇



菠蘿炒雞



蛋蒸蟹



魚膘讓蝦膠



白灼蝦



 


清蒸石蚌



青紅蘿蔔粟米湯



雖然次次都係差唔多既送,不過,重在相聚嘛。。。。



 


沒有留言:

張貼留言