小菲菲俠自煮樂

22 8月, 2008

入口即化---奶油馬拉糕

今日大台風,出唔到街,無無聊聊,將我以前整過D點心整理過黎擺係BLOG度。


材料:牛油20克+豬油20克+雞蛋二隻+低筋面粉110克+紅砂糖80克 另外總有酵母粉一細匙+梳打粉一DD(我都無具體量度,只是憑感覺落)


 


基本上依個食譜係無落水架,如果覺得太結,可以加多一個雞蛋或者少少牛奶去開個粉漿,基本上我用既蛋好大隻,所以蛋同油已經足夠開到個粉漿,同埋后期因為唔想食得太油膩,所以我自己減少佐油既份量,而增加佐雞蛋既個數。


依個隨個人喜好去定啦,基本上影響唔係好大,最緊要係發酵效果。



作法:1,將豬油同牛油隔水蒸融(微波爐亦可)



睇下,一碗仔油。就係因為有佐依二種混合油,令到個點心更香更滑



2,將所有材料撈勻,如果太潔適當加少少牛奶


(酵母粉可以先用暖水開佐佢,蘇打粉係為佐中和酵母粉既酸味)


所有材料撈勻之后靜置二三個鐘等粉漿發酵。



3,容器入邊擦一層油,方便蒸好之后脫模



4,將粉漿倒入容器度,水滾之后擺入鑊度,蒸佐二十分鐘度,發得好靚~~~



剩底DD仔粉漿,用佐一個細細的盤仔,又蒸佐一碟仔,倒入黎睇下,幾Q~~



可惜我心急,未攤凍就倒出黎,有少少痴底。



切開一半睇下入邊的組織,發得好靚,一個一個窿~~


好鬆化~~



依個做法的馬拉糕,做佐好多次返去俾老爺奶奶,老爺勁鐘意食,人前人后咁贊我整馬拉糕好掂~~


其實係因為紅糖本身有一種淡淡焦香味,加埋牛油豬油的香味,經過發酵之后,無論係味道或者口感,都當然無得頂啦~~


蒸多一底,俾我阿娘~~



 


 


沒有留言:

張貼留言