小菲菲俠自煮樂

08 8月, 2008

台風中的家宴

前天挂八號風球,一早七點幾鐘被窗外的狂風暴雨吵醒。因為住得極高,感覺層樓似乎被風吹到有些少搖動。


撥開窗簾,大雨順便幫我衝洗乾淨外邊的窗戶。



因為每周三是家庭聚會日,雖然挂八號風球,不過奶奶已經煲好湯,因此所有兄弟都是風雨不改,雷打不動的準時回娘家。


上周聚會之后幾個叔仔就強烈要求我整牛腩返去,所以周二已經煲定一大煲牛腩,果日我係廚房幫手整野的時候,幾個叔仔已經係廳偷食佐好多,總好唔信咁走入黎問我「嫂,你係唔係去佐出邊買番黎嫁」


哈哈哈。。。我權當係對我的肯定。


 



奶奶用香菇蠔豉燜佐一個豬手,以南乳冰糖調味,用個汁來黎撈飯,正到閉~~



無乜新煮意既白灼蝦



奶奶日日必食既蒸魚,老爺係漁排拎佐條石蚌返黎清蒸,屋企雖然個個叫我阿嫂,但係最細粒係我,年紀最細又係我,連最乖果個都無意外咁係我,哈哈哈,所以係奶奶依邊,個個都好錫我,知道我鐘意食魚旗的部位,從來屋企既魚旗部分老爺都會第一時間夾俾我。


依條石蚌好肥美,係魚旗的邊邊位有一層厚厚的肥脂,一啖食落,魚油既香味加埋魚旗部位魚肉既滑嫩,依一啖,天下無敵~~


人生剎那感覺,真係無憾~~



老爺係西貢買佐隻雞番黎,奶奶用佐五香八角黎蒸,再整埋一碟薑蓉,又係極品~~


大肥雞呀。。。睇個皮都知此雞奶極品~



屋企個個都係食肉獸來既,奶奶係咁做下樣,整佐一個雜菜炒鮑片。


反而依碟我食得最多。。。成盤西蘭花我食曬~~



屋企有四個仔仔,除佐強哥有一個叻叻老婆識得係屋企煲下湯水,其它幾個細佬平日都係同女朋友係出邊解決早中晚餐,所以每周一次既家庭聚會,奶奶都會落足心機咁煲一大煲既老火湯,該晚奶奶煲佐老黃瓜赤豆湯,好濃好好味既一煲愛心老火湯~~



奶奶一早就俾電話我,老爺浸到一個好大好大既大青蟹,叫我早D返黎睇,所以一返到屋企第一時間走到廚房睇下依隻重「二斤半」既大怪獸~~~


哈。。好似寵物咁,綁佐條繩,唔俾佢亂走。。



僅一對鉗都足有一斤重啊。。巨型的怪獸。。。



老爺用佐水上人家傳統的煮法,蛋蒸蟹~~


睇下,一上台,幾受歡迎,個個都爭住趁熱食先羅~~



一小截既蟹鉗,足足有一罐啤酒咁大。。。。



上圖咁狼用個手搶佐最大個蟹既係三弟,無好誤會佢咁自私嫁,屋企個個細佬都係最乖既,三弟係幫阿媽阿嫂剝好個殼,好心黎嫁。。。


睇下,一小截螃鉗食晒,我個胃,已半飽啦~



大家庭係咁開心啦。。。。



沒有留言:

張貼留言