小菲菲俠自煮樂

07 4月, 2012

求其一餐

依幾日假期強哥有嘢做無得休息,咁我唯有自己搵節目。

下午茶時間口癮,切幾塊饅頭焗嚟食。

覺得中式饅頭焗脆之後比方包總要香,口感更綿密,所以經常整定幾個超大饅頭擺住以備不時之需。

好簡單,將饅頭就咁擺上爐頭,開中細火兩面烘至金黃。




我好似以前講過,不過可能有網友唔知,講多次,據民間偏方記載,嚴重胃潰瘍嘅人,可以試下每日食幾塊烘到金黃色的饅頭,只需堅持半年,幾重嘅胃病都可以好得返,好神奇呵,所以我時不時都會烘下饅頭,當係養下胃~~

就咁干咬烘饅頭太單調,所以我會俾少少味。

烘到金黃色的饅頭,均勻地係表面涂上少少上一篇製作嘅「蔥油」,然後均勻地洒少少孜然粉同幾粒幼鹽,再烘多幾秒鐘~~~

搞掂~




唔知點解,孜然粉同烘過嘅饅頭係異常地格,加埋香噴噴嘅蔥油,咁樣一塊外脆內軟,充滿異香的烘饅頭,咬一啖,永遠忘不了~~~

如果無佐蔥油,咁味道真係會爭好遠,原來小小蔥油,在於味道有著如此重要的江湖地位~~





晚上,炒碟餸。

切佐半條甘筍,幾條青椒,幾塊豆卜。





加埋瘦肉,以麵豉、糖為調味,炒成一大碟餸~~

好惹味㗎~~




買佐一盒日本淮山,一盒甘筍,二粒猴頭菇,一細塊陳皮,一舊薑,少少蓮子,杞子,圓肉,一盒西施骨,一盒雞腳,煲一煲湯水飲。

清甜到咧,未食飯先飲二大碗,舒服~~


阿媽教落,煲湯用西施骨最好,煲完之後啲肉都可以食得,好滑好甜。

所以啲湯料咁貴,食得無嘥,撈起又一碟餸~~





開飯~~


4 則留言:

  1. 你個烘饅頭,好似中國版的蒜蓉包!
    [版主回覆04/09/2012 10:52:37]我直情有時係用饅頭整蒜蓉包㗎~~

    回覆刪除
  2. Shirley k09 4月, 2012

    哈~中式蒜蓉包又幾特別喎!第日我又試下先!
    [版主回覆04/09/2012 21:16:19]哈哈,試下無妨㗎~

    回覆刪除
  3. 原來可以在電磁爐上面焗包包﹗

    回覆刪除
  4. 營養師Mandy14 4月, 2012

    你個饅頭好似好好味(我本人好喜歡包類的!),令我諗起北京人的而且確係會有''燒/烘''饅頭,而佢地亦會係灑上孜然粉的!!!

    至於點解胃潰瘍嘅人每日食少少饅頭可以改善情況,我想係同飲食習慣有關吧! 如果一個人張長期食冇定時,引致胃酸過多,適量和適當的飲食是可以改善情況的。加上饅頭係中國人心目中是正氣的食物,不會有損脾胃的,,,,

    回覆刪除