小菲菲俠自煮樂

13 4月, 2012

香菇甘筍鮮肉大包

早排成日整包都得閒擺上嚟,依幾日連續POST整大包啦。

依款包包係隨意之中整出嚟,味道我覺得好好嘅一款大包。。。。

包包嘅皮已經不在討論範圍,因為以前做法已講過好多,所以主要係想講個餡嘅調配。

如果對於包包嘅皮未有了解嘅,可以參考我依個做法「請點擊此處



依日,整甘筍大包。


長期備有甘筍,所以整包包,臨時無材料配搭嘅時候,少少豬肉加埋雜七雜八,就可以做出一個餡。

甘筍若手工切會稍粗,做為包包嘅餡嚟講,於口感上唔係太美,所以我就用個擦,三分一截甘筍,全部刨成絲。





刨好嘅甘筍,俾幾粒鹽入去,撈勻停一陣,自己就會走好多甘筍汁出嚟。

咁樣甘筍入邊無太多水份,蒸好嘅包包都唔會太濕。

而榨出嚟嘅甘筍汁唔洗嘥佐佢,當係清水嘅一部份,加入麵粉度一起搓成包皮,咁色水又靚啲,食落都開心啲㗎~~

而且,內外都有甘筍,表里可達到一致嘛~~





個餡嘅基本材料就係咁:


1、豬肉先用「鹽、糖、生粉、蘑菇精(或雞粉一類)」加少少水,攪至起膠。

鮮肉一般我會先攪好味道,最後再加入其它任何配料撈勻,唔好所有材料加埋再落鹽糖依類調味,肉會唔夠滑。

2、落香菇粒、出佐水嘅甘筍、一粒墨魚丸剁碎增加彈牙嘅口感、一大匙蔥油,增加香味,若無蔥油,改以麻油亦可。

所有材料撈勻,即成鮮肉內餡。





為佐包包更均勻,我將佢哋預先分成一粒粒乒乓波咁大嘅肉球。

可以見得到,個肉餡好乾身,唔會太濕,依個係由於甘筍先出過水先有咁嘅效果。

但係如果太乾身,咁蒸好出嚟嘅包包就失去佐肉汁,食落無咁滑,所以整餡第一步,幫鮮肉較味嘅時候,水嘅份量,就不能太多,水太多,蒸好嘅包會瀉開,因為肉太散而令到包變扁,水過少,食落就會乾爭爭,所以實際落幾多水,就要視乎你個肉餡有幾多,慢慢加水去攪拌,用手感,自己去判斷,試多幾次,就可以掌握到基本上嘅比例,因為我係一邊攪一邊加水,所以無一個比例可以話俾大家知,都一樣係感覺行前~~





做饅頭就切好後一個個直接蒸,做包只不過係將切好一舊舊嘅麵,再搓成圓形,然後將餡包入去咁解。

所以要整中式大包,首先要學識點整饅頭,饅頭搞掂佐,整包包,話咁易~~

至於點樣包靚個包包,其實我都無太多講究,有句說話講得好「包子好吃不在褶子上」,包得唔靚又點姐,最緊要個餡,較得好味~~





少量甘筍汁,顏色恰到好處地金黃,唔會太淡,亦不會太濃,非常滿意。






蒸好後嘅色澤會明顯變深,金燦燦,好靚咧~~

因為個餡都差不多大細,所以整出嚟嘅包,基本上都會差不多咁大細,所以個餡,其實好決定佐個包嘅大細程度,同埋如果個餡捏得唔夠實,蒸好嘅包,好易「瀉」開成好扁嘅包包,個包唔夠挺身,咁就無咁靚啦。






按慣例,切開嚟睇下~~


可以清楚食得到鮮肉嘅汁,又滑又爽口,加佐香菇粒,整個包嘅味道層次豐富佐,加佐墨魚丸中,口感變得不那麼單調。

幾好~~~





尋晚嘅晚餐,涼瓜炒牛肉。

1、先用「一細匙蠔油、少量鹽同糖、生粉水、薑絲、酒」較好牛肉嘅味道,較好味之後最後落少少麻油同稍多啲嘅花生油,攪一攪,令到牛肉鬆馳。

2、薑絲入邊嘅酵素可以令到牛肉變淋,係天然嘅鬆肉物質,所以我會落一大扎嘅薑絲同牛肉一齊醃,唔洗落咩鬆肉粉一類嘅化學嘢搞到牛味全無,不過薑嘅酵素不宜浸得牛肉太耐,所以一般我會係炒之前嘅半小時之內先開始醃,味道絕對係夠嘅,因為食牛,要牛味,大於醬料嘅味道嘛~~

3、醃好牛肉嘅味道放埋一邊,將涼瓜切粗條,用滾水煮一煮出水,去佐啲苦澀味同埋減少炒牛肉嘅時間。

4、十幾粒豆豉浸淋佢,用刀背略略剁幾下易出味。


開始可始快炒:

落豆豉入油鑊爆出香味,倒入出過水嘅涼瓜炒一炒有香味,撈起。(若用生蒜,此處同豆豉一齊爆出香味,我用熟蒜蓉,所以可以後落)

火翻炒牛肉七八下,落少少水,蓋住焗一分鐘,揭蓋,倒入一細匙蒜蓉同頭先炒過嘅涼瓜兜均即可鏟起。


一碟快手小炒,話咁易,好好餸飯~~~






一條脆肉瓜,少少豆卜,甘筍,木耳,炒埋一大碟~~~

開飯~~





9 則留言:

  1. Ma' family blog13 4月, 2012

    每次見你的包都好靚

    回覆刪除
  2. Shirley k13 4月, 2012

    野~睇見你d包又攪到我心思思~手痕痕啊!

    回覆刪除
  3. 個包好靚!!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  4. I like the way you cook and write, thank you, Janet

    回覆刪除
  5. 營養師Mandy14 4月, 2012

    你個包包整得好靚、好吸引呀!!!
    我相信自己整既野食係最好味的!

    回覆刪除
  6. littlejoe15 4月, 2012

    我也是買了這個東西刨絲~但刨不到像你這樣~請問怎樣用的呢?
    [版主回覆04/17/2012 11:37:11]我都係刨得長長短短唔靚嘅,其實就咁上下擦絲,無乜特別。

    回覆刪除
  7. Son Cheung 正 義15 4月, 2012


    回覆刪除
  8. tambaba42417 4月, 2012

    牛肉是否要用食用梳打yip過, 因每次炒牛肉都刼, (巳跟橫纹切) 我恐用鬆粉類不大健康.
    [版主回覆04/17/2012 13:43:12]2、薑絲入邊嘅酵素可以令到牛肉變淋,係天然嘅鬆肉物質,所以我會落一大扎嘅薑絲同牛肉一齊醃,唔洗落咩鬆肉粉一類嘅化學嘢搞到牛味全無,不過薑嘅酵素不宜浸得牛肉太耐,所以一般我會係炒之前嘅半小時之內先開始醃,

    回覆刪除
  9. 很多謝妳的饅頭食譜。我做了饅頭和素大飽成功了
    很開心呀!妳太好了!我做了幾次油炸鬼都失敗了
    妳有做嗎?請分享可以嗎?謝謝!
    [版主回覆06/21/2012 21:00:08]油炸鬼我未試過啊,好高難度喎,出邊要落臭粉先炸到咁鬆脆嘅,自己屋企整,就真係好難做到咁嘅效果。

    回覆刪除