小菲菲俠自煮樂

04 10月, 2010

「食譜」韭菜叉燒煎薄罉

尋日見有網友問我“煎韭菜蝦米薄罉”的做法。


反而這一問,吊起我對薄罉的興致來。


做法與北方的煎餅其實係大同小異,只是材料上的稍有區別而已。


依個係廣東最傳統的家鄉煎餅,一般傳統會放韭菜與蝦米,粉就用糯米粉。


薄罉分有甜鹹之分,相較下我更屬意於鹹的味道,更香。。。。


現在香港一般的酒樓基本已經失去薄罉的蹤影,不知何故,只有少數的酒樓還偶爾可見,怕是過於廉價,上不了檯面之故。。。。


屋企附近有一間細細的餃子鋪,餃子粥品炒面之外,也有售賣薄罉,見店家一次煎好高高一摞,有客人要食即時端出,可想而知早已攤凍多時,一看就胃口全失,從無幫襯意願,要食,都係自家制作,新鮮滾熱辣的即煎即吃,來得美妙~~~


傳統的做法早已無從考究,研看舊食譜,純以糯米粉加水揉成團,在鍋裏煎制之後不停壓薄,煎成後不消三數分鐘即全數變軟,脆意全無,所以近代的做法,加以改良,除糯米之外,添加若幹粘米與面粉,加水開漿,容易煎制,擺上十幾分鐘都還可維持香脆口感~~~


所以傳統,都唔一定需要照葫蘆畫瓢的簡單直搬,經過改良,先有不斷的進步空間。


做佐個強嫂改良版的“家鄉煎薄罉”,雖與正宗傳統略有差異,但風味獨特,口感一流,何必拘泥是否正宗~~



今日早上煎薄罉,用佐五湯匙糯米粉,2湯匙粘米粉,一湯匙麵粉,咁就可以煎成二塊薄罉嘅份量啦。


然後加水開成粉漿,再加入韭菜同叉燒粒,落鹽同胡椒粉俾味。


全部材料撈埋一起,即成薄罉粉漿。



煎法就無乜難度,平底鑊落油,將粉漿倒入,拎起鑊左右轉動等粉漿變得均勻同薄啲。



兩邊煎至金黃即可~~~~


都係二分鐘左右嘅事,係咪好易咧。。。



韭菜經過熱力一逼,香味係咁散發出嚟,未食聞到韭菜香味,已經流口水~~~


因為糯米粉之餘總有粘米粉同麵粉,所以口感唔會一味係韌,總多佐一啲綿綿嘅口感,煎得兩面香脆,所以食落,真係外脆內軟~~~強哥至愛係邊邊位,煎得脆卜卜,食落異常香口,依個就係新鮮即煎即食嘅美妙之處啦~~~


傳統係落蝦米,我屋企有叉燒,咁就切佐啲叉燒粒,食落好甘香,配埋韭菜,味道一流~~~


唔建議用蔥或者其它材料代替,一定係用韭菜最香。。。。



今日早餐~~~


食過靚靚早餐嘅強哥,開心返工~~~



前幾日早餐,煎兩塊薯餅,二條香腸`~~


夠快。。。。



早晨啊各位~~~



我阿媽最鐘意食蕃石榴,幾乎每日都食一個,我就好少買嚟食,唔多鐘意入邊啲核~~~


不過間中都會買嚟食下嘅~~~


阿媽教落嘅食法,蕃石榴加梅粉同食,味道最正~!~~



屋企個切蘋果嘅刨用得都幾多下㗎,愛嚟切蕃石榴,好靚~~~



切好嘅蕃石榴,落啲梅粉,食得~~~~


梅粉係東南亞食品店都可以買到,有分甜味同辣味,我就鐘意買辣味,甜酸之餘,有少少辣意~~



 


1 則留言: