小菲菲俠自煮樂

18 10月, 2010

新買小玩意「電陶爐」之燒青椒

尋日又買到一樣心頭好。


依樣係可以共諸同好嘅小玩意。


一直用開電磁爐,不過阿媽驚有幅射問題,由第一日開始用就一直碎碎念,驚長期使用對身體會有不良影響。


因為有計劃出年會要小朋友,阿媽就叫我用返明火煮食,俾佢提得多,其實都心諗住要換個爐嚟用啦。


舊年開始係街邊見過有一款「光波爐」做緊promote,講明係無幅射,外形同電磁爐一樣,(同我以前買果款光波爐大家叫法一樣,不過功能完全唔同)當時睇到已經好有興趣,不過因為覺得佢唔靚仔,同埋係雜牌仔,所以遲遲未敢搬返屋企。


早兩日上網查相關資料,俾我搵到另一款叫「電陶爐」嘅爐,個工作原理係利用遠紅外線乜乜去加熱嘅,相較電磁爐,佢又無幅身,又可以隨便用任何鑊都可以煮到嘢,好吸引人。


香港未見過有售,咁就上淘寶搵下,又真係俾我搵到喎,比較過眾多品牌之後,選擇佐一款比較靚仔,而且係Touchscreen嘅電陶爐返嚟,成塊面板係一體過,個樣好靚仔啊。。。。


我係淘寶都買過幾次嘢,服務真係好好,當時頭腦發熱,下晝五點幾落單訂貨,點知第二日早上十點,已經收到貨,又真係快得好緊要。。。


今日晏晝就用佢整嘢俾老公食。


相較電磁爐需要通過鑊先可以加熱食物,依款電陶爐可以直接發出熱力,直接係表面就可以加熱食物,可以話係有電磁爐嘅方便使用功能,又有明火嘅特點,最緊要係佢絕對無明火會產生嘅任何氣體,只有熱能㗎。。。。


我今日晏晝,試玩下燒烤嘅功能。


擺個鐵架,放兩條青椒,兩條腸仔上去,開BBQ嘅功能,然後定好時間,加熱7分鐘,咁就由得佢自己加熱啦。



基本上佢凈係爐嘅中間會發熱,周邊嘅溫度係普通室溫。


所以我係側邊擺個燒烤醬,都絕無問題,唔會燒壞嘢~~



火力要自己調較,我開到600W就已經足夠慢慢燒透啦。



有一個問題,就咁燒嘢,始終會有汁滴落去,而且加熱之後會痴得好實,我用濕佈抹都抹唔走啲燒焦佐嘅汁。



反正我都預佐係粗用,所以乜都試下。


落少少洗潔精,少少水,趁住爐總有少少餘溫,用易潔佈大大力去省~~



掂啊,干干凈凈~~~



老公未返到屋企,所以我又開返少少火後再熄火,咁用餘溫去暖住啲食物~~~



哈,真係好好玩啊,燒得真係好正~~~



強哥返到嚟,咁即刻再煮個面。


直接擺個碗上去加熱。


開大火之後,可以睇到轉成紅色嘅爐心,就係果度最熱啦~


雖然係好熱,不過相較電磁爐,佢煲滾水嘅速度會慢好多。。。。


依個未掌握到個技巧,要慢慢再研究下。



雖然水煲滾得慢,但係有一個好處,水滾之後,可以熄火,落面~~


因為個爐本身總係好熱,熄佐火之後,我睇住碗面,繼續係咁滾下滾下足有二分幾鐘,表面溫度總係好高㗎。


只要掌握到箇中技巧,咁咪係好節省電費~~



好玩~~



 


 


沒有留言:

張貼留言