小菲菲俠自煮樂

26 2月, 2012

牛腩、牛腱、蘿蔔


不記得是早前哪一天的晚餐了。


周末提前做了個香菇燜雞,周一周二的晚上下班回來,再加熱了就可以開飯。


做法以前寫過很多,可以搜搜。




買了個佛手瓜,經擺嘛,放在雪櫃里,哪天回來沒菜的時候,切切炒炒就可以了。




切成絲絲,和柱候汁一起炒。




極香,極甜,極簡單。





通常同一周二的晚餐會吃周末預先煮好的肉菜,周三的時候,就只能簡單地蒸個肉餅或是排骨,又快又簡單。


周四可以吃炒飯,周五吃炒粉炒面,哈哈哈,幾好的安排~~~


這日,梅菜蒸肉餅。



炒多個小棠菜苗。。。





搞掂~~






上周阿媽係度嘅時候,做佐蘿蔔燜牛腩,阿媽特別鐘意食的一道餸。


也是超簡單的做法。


牛腩不切粒,大塊地扔進水里,先汆一汆水備用。




另外準備幾片薑,一片香葉(可放可不放),一粒八角。




落少少油,爆香薑片。

 




倒入牛腩,香葉八角,略略炒炒。




落水,落柱候腩汁。

唔好一次落得太多腩汁,因為煮好收汁之後味道會出返嚟稍咸,所以落醬汁嘅時候,可以試一試味,感覺得到有咸味甜味就可以。

提早一晚燜好牛腩,燜一個鐘左右,唔開蓋焗多半個鐘,裝起擺返入雪櫃。





第二日,切一條蘿蔔掉入去,整多條牛腱,又掉入去,一齊燜多半個鐘。

我上一篇提到嘅牛肉麵,就係下圖依一條。牛肉面湯,就係依依個醬汁開出嚟嘅。

幾簡單,煮一次可以有多幾款食物。



一家大細人人都鐘意嘅柱候蘿蔔燜牛腩。




蒜蓉煮多個南瓜




開飯~~



10 則留言:

  1. Shirley k27 2月, 2012

    只用醬料炒合掌瓜我地又未試過喎!都幾好喎~我又跟!

    回覆刪除
  2. 仲以為燜牛腩要好多功夫~
    估唔到又幾EASY WO~

    回覆刪除
  3. 為食媽咪28 2月, 2012

    咦, 有d咁既汁咩, 我一直都係用柱侯醬喎, 下次行開超市又搵下先...

    回覆刪除
  4. 小棠菜苗好嫩咁喎~

    回覆刪除
  5. 葉子‧Mabel14 3月, 2012

    一定好味, 白蘿蔔本身索左d汁就超入味喔

    回覆刪除
  6. 瑤數之15 3月, 2012

    好吸引!

    回覆刪除
  7. 一定好好味~T3T
    獻比我la~-3-

    回覆刪除
  8. 睇見有些少餓添! 多謝分享!

    回覆刪除
  9. 籮白分開煮,食時在放在一切,會唔會牛腩有牛腩味,籮白有籮白味,味道會唔會豐富些?
    [版主回覆03/19/2012 20:08:38]各人鐘意。我就較屬意於蘿蔔吸佐腩汁之後的濃郁。

    回覆刪除