小菲菲俠自煮樂

27 11月, 2010

豆沙鍋餅「食譜」

雪櫃有早幾日煎pancake凈低嘅少少粉漿,擺佐係雪櫃,我本嚟想養住啲酵母菌嘅,點知可能凍過頭,啲菌死哂,咁就變成死面漿一碗啦。


本住知慳識儉嘅理念,當然唔好浪費啲粉漿啦,因為係低筋麵粉漿,而且有蛋液,咁我就諗住同高筋麵粉結合,減少佢嘅筋度,愛嚟做豆沙鍋餅嘅面皮。



所以直接係粉漿入邊,加入幾湯匙嘅高筋麵粉。


我因為係「物盡其用」,所以先至咁做姐,如果平日自己整,只需要中筋麵粉,加水揉成麵團。


不過如果凈係用中筋麵粉整,記得水嘅量要稍多,同埋先衝少少滾水入去,碌熟一部份麵粉,等佢嘅筋性減少,如果想口感再軟熟啲,可以摻少少「栗粉」入去,效果都唔錯㗎。



甚至無需要用手去揉麵團,加水稍多一些,用一對筷子去大力攪下攪下,二三幾分鐘就攪好個麵團。


睇下圖,個麵團係好稀㗎,係稀到可以咁樣拉得起嘅效果。


攪好麵之後,擺住係室溫之中半個鐘,等個麵粉同水份融合,產生筋度。


(其實完全無需落手去搓,一對筷子就搞掂啦,係咪好容易咧)


(大家唔洗問我詳細嘅麵粉同水嘅比例,我係無㗎,要自己一邊落水一邊去調適,


做中式點心唔同西式,所有份量都要非常精準先至可以做得成功,中式點心較為隨意,多啲少啲材料,只要大概嘅做法無偏差太多,基本上都可以做得出嚟,對份量嘅要求無咁精準,依個就係我鐘意整中式點心嘅原因啦)



半個鐘之後,將醒好嘅麵團到出,因為較軟,所以要係表面拍多啲麵粉,咁就分割為適當嘅幾份。我麵粉較少,就分割成三分。



試幾種唔同包法。


先係將麵團搓成一塊薄片,然後將豆沙搓成薄片再舖上去,最後再折好,就落鑊去煎。



咁樣整係最搵笨,工夫要多好多,食起上嚟味道雖然一樣,不過咁鬼難搞,都係咪咁搞了。。。。



最簡單係將麵團好似包包咁,將豆沙包入麵皮度,然後壓扁。



壓扁之後再搓成一塊薄片。



再落鑊兩邊煎至金黃。


煎嘅時候,要蓋上蓋,咁樣會產生水蒸氣,咁麵皮就唔會因為太乾而太硬,食起上嚟就會鬆軟好多。。。。



因為我係整好留返第二日早餐,所以唔洗煎得太金黃。


煎熟就得啦。



咁到佐第二日早上,再擺入鑊,落幾滴水去,先蒸熱,再揭蓋煎至香脆~~



隔佐一晚再食,當然無新鮮即整嘅時候咁好味,不過都OK接受嘅~~


大家可以睇得出,個邊邊位,真係好鬆軟㗎~~


個麵皮整得好好,好似街食果啲咁軟熟,下次我要將豆沙轉成肉餡,一定總好味`



豆沙鍋餅早晨全餐~~



個邊邊位係好鬆軟㗎,而中間嘅麵皮,因為隔夜再煎返熱,所以有少少脆,食落極過癮~~



沒有留言:

張貼留言