小菲菲俠自煮樂

26 3月, 2008

外家既美食---東坡肉/鹵豬肚

14/3/2008日誌


依輪阿媽果邊重新舖過廳既地磚,我幫手返過去睇場同搞清潔,為佐補充大量既能量,阿媽整佐好多我好鐘意食但係平日唔準我食既正野(阿媽話膽固醇過高有機會發生係每個人身上,所以平日飲食最好少鹽少油,但係我係天生食肉魔,直情係無肉不歡)


今次阿媽真係整佐好多正野,俾我好放肆咁食,真係好開心。


1,天下無敵香酥軟糯入口即化---東坡肉



2,天下無敵香甜可口入口怡人---韭菜炒蛋



3,天下無敵清甜無比入口爽脆---蒜蓉炒菜心



4,天下无敌滋补养身入口香浓---药膳鸡汤



我娘親整既菜,當然件件都係「天下無敵」啦~~


哈哈哈~~~


 


--------------------------------------------------------------------------


 


15/3/2008  日誌


1,鹵水豬肚


作法:清洗的步驟(外婆傳下的方法,今天終於傳到我手中啦)


A,豬肚一個 B,放點生粉及鹽不停的搓 C,熱鍋一只,放少量油 D,放水沖幹凈豬肚之後將豬肚的裏面翻出外邊,下油鍋略略煎一二分鐘



煎好的豬肚表面會有一層白白的細膜,刮出細膜,減少異味。咁就完成佐清洗的步驟。


媽媽話,小時候洗豬肚的方法好多好多,還有用芭蕉葉與鹽搓的,還有好多好多方法,不過依家國內D豬肚好洗好多,外婆以前在印尼食次豬肚,要洗好多好多好多次,因為印尼人養豬,會在豬飼料中添加鹽份,最天然的作法係響飼料中撈入一舊“鹹魚”,加佐鹹魚的飼料豬特別特別愛吃,大啖大啖咁食,若是偶爾一次沒加鹹魚,豬的反應是用鼻子慢慢拱食物,再一點一點,無可奈何的食下去。點解加鹹魚?因為食佐帶鹽份的飼料,豬肉會特別特別甜,但係豬肚,就會特別特別的臭,所以清潔起來,非常困難~~
趁依家D豬肚都算係比較無咁難清潔無咁臭之前,買來試下啦。。。。


作法:洗好的豬肚放入鍋裏,加水加生抽老抽還有糖,就咁樣燜吧~~~燜至收汁即可~~ (我鐘意食比較無咁硬既豬肚,所以通常阿媽都會燜個半鐘左右)



睇下,整好啦~~



無論外形或者味道,都係一流~~~今次睇過阿媽整,下次我自己都會試試~~~



炒佐一碟芥蘭,阿媽炒芥蘭鐘意將個尾切十字花,話咁樣炒出黎會靚D同埋入味D~~阿媽炒介蘭鐘意用薑爆香佢,跟住落少少白酒同糖同鹽,個味,真係無得頂`~



 


 


沒有留言:

張貼留言