小菲菲俠自煮樂

26 3月, 2008

繼續阿娘既送---豉油雞

18/3/2008日誌



隔佐餐的雞肉,形同嚼臘,平日與強哥二人的生活,極少買全雞,一餐吃唔曬隔餐再食既雞肉真係好難吃,因此價格相宜數量悉聽尊便的“冷凍雞翅”成為我們平常人家餐桌上的常見物,其實都幾擔心果種一箱箱的冷凍雞亦的來源,是否激素飼養而得?食多佐對身體有無害處?唉,想得越多,越是覺得做人的無趣。
唔知道有唔知道的快樂~~~


知我嗜雞,阿媽買來一個走地雞,做我至愛的豉油雞~~(做法同豉油雞翅一樣,只是將雞翅換成佐全雞)
自細雞肶阿媽都係留住不斬斷既,由得我扮演至愛的“肉魔”形象,抓住個大大的雞肶肆無忌憚的狂咬直至嘴角全是泛起的油光,形象全無的感覺是痛快的~~


因為依家強哥都在場,阿媽驚我形象分大減,因此將我至愛的大雞肶無情斬斷!
食起上來,缺少佐一分淋漓的暢快~~
其實熟不拘禮,阿媽仍是保持了老一派人的講究與作風,總是不忘提醒我“雖已嫁作人婦,還需維持個人形象”
“即便嫁了人,一樣要講究衣著打扮”座起言行,媽媽至今仍然維持一日三套衫的習慣。(睡衣,居家,外出)


 



 


炒佐個我百食不厭的白菜芯~



總有一個蒜蓉炒通菜



自細我唔鐘意飲湯既習慣係阿媽最頭癢既事,由細逼我飲湯逼到大,今日依然係咁,係咁整佐個最細個碗,湯少少做個樣就算數~~


今日煲既係牛蒡排骨湯,加佐青紅蘿蔔,加上牛蒡的味道,都叫清甜~~



 


沒有留言:

張貼留言