小菲菲俠自煮樂

21 3月, 2012

咖喱煮醬之「拌」

閒來無事,可以煮醬。

煮了一鍋咖喱肉醬。





所有材料不外乎果幾款,圓蔥,薯仔,甘筍。

悉數切粒粒。




免治豬肉首先下鍋炒出香味炒散開來,盛起備用。。。

落圓蔥用油炒出香味,落咖喱粉用油略略炒出香味。




然後倒入薯仔甘筍粒,倒入炒散的肉碎,落鹽同糖調味,額外下多一點點老抽上色。





加水煮十幾二十分鐘,醬已煮好,可配面配飯,配饅頭配薄餅,甚至,煎薄餅。



曾在吉吉島買過一包韓國煎餅粉,一直無開來使用。


女人嘛,總會買些不等使的東西回來擺著擺著安慰自己總會有用上的那麼一天。


這叫居安思危,男人是不懂的。


譬如這樣的一包韓國泡菜煎餅粉,不記得什麼時候買的,也快到期了,一個中文也沒有,一直也沒怎麼用過它,這天煮好的醬,正好,派它出場。


(下圖來自網絡)







照說明上的,粉只需要簡單地用冷水拌開,然後放入喜歡的食材進去煎熟即可。

所以我就簡單地用冷水拌成了粉漿,沒什麼比例可言,拌成糊糊狀就成了,別太稀也別太厚,靠估。

拌好的粉漿,拌入一大匙的咖喱醬,攪勻。



落鑊二面煎熟即可。

略講下自己煎佐二三回的小小心得。


依款韓國煎餅粉,大約係落佐黃豆粉糯米粉之類嘅嘢,因為食起上來口感完全不同麵粉的軟糯,煎好的餅仔,外脆內軟,咸咸香香分散各地的咖喱濃香一下一下刺激著味蕾,太正了。


因為我估係有糯米粉之類嘅嘢,所以唔洗驚會煎過火,所以煎的過程,油要稍多一些,火要稍猛一些,這樣才能煎出外脆,內軟的效果來,事實證明,我就算開好大火,煎二三分鐘,個餅仔都好靚唔見變黑,而且煎到脆脆哋,太好食太好食,同我喺韓國餐廳食到嘅泡菜煎餅的口感好類似,味道上,我嘅咖喱香味更勝一籌添,個人所見~~~





其實算係幾大一塊餅仔,依度睇唔出實際大細,我食一塊基本上都好頂肚。

味道實在係太美味,強哥這個自我控制能力極其弱小的同學,經不住這般直接的誘惑,我早上煎佐三塊,我在入邊煎,佢就老實不客氣地在外邊一塊接一塊地直接食佐二塊又2/3,結果最後我就凈返那麼小小的二小件,可惡吶~~



這種粉的特性,同薄罉類似,所以除了拌入咖喱醬,總可以參考我另一篇的做法,直接依款泡菜粉替代。具體做法見這個網址「http://blog.yahoo.com/_TYO2LOZIMZEMASBBQ6KC3UYDUA/articles/14652


4 則留言:

  1. 上次我返香港時都買左包韓國煎餅粉,諗住整泡菜煎餅,不過仲未剪彩!
    [版主回覆03/21/2012 00:43:48]我當時又係諗住整泡菜煎餅,不過就一路無乜心機去整,家下無意中發現唔一定要落泡菜,落其它材料一樣咁香咧。。。下次落啲叉燒同韭菜入去,咁就等同煎薄撐咁嘅味道啦~~~

    回覆刪除
  2. 唔~~呢個醬好送飯,啱哂我呀!
    [版主回覆03/21/2012 00:42:26]而且食法可以好多變化,幾好㗎~~

    回覆刪除
  3. 為食媽咪21 3月, 2012

    肉醬24小時, 一周七天, 放入冰格仲可放成個月備用, 方便!
    [版主回覆03/21/2012 20:39:38]好主意~~~

    回覆刪除
  4. 我地最近都鍾意食咖喱呀 ! 呢個咖喱肉醬啱晒喇
    [版主回覆03/21/2012 20:39:52]百搭肉醬,點食都得!~

    回覆刪除