小菲菲俠自煮樂

29 3月, 2012

咖喱煮醬之「卷」

食完啦,再整埋依次早餐,一盒嘅咖喱肉醬全數消滅精光。

真係整一次就可以解決咁多日嘅早餐,不愧為方便醬料~~

依次醬料,卷住食~~~




醬嘅做法就參考之前幾篇啦,今日主要講卷住食嘅餅皮做法。

整食物於我真係好似玩緊遊戲咁,些少的創意加埋對食材的邏輯推斷,完全無需任何食譜,咁就可以玩到一味不錯的小玩意出嚟 。

好似依次整嘅餅皮,因為要卷住食物,又要係最短嘅時間整到出嚟,咁就需要面皮有一定的韌性可以卷得住食物,又唔可以太硬以致搶去醬料本身的口感,又無太多時間去做醒面的動作,咁依個時間可以靠雞蛋本身對麵粉具有的膨鬆作用去解決凈麵粉煎出嚟嘅餅皮過硬的問題,如果凈係麵粉同雞蛋,咁整出嚟嘅餅皮又有可能會變得過於鬆軟而失去咀嚼的樂趣,所以除佐一般中筋的麵粉之外,我落多些少韓國煎餅粉去綜和返個軟硬程度。


綜合以上,個餅皮我就用佐一湯匙半嘅中筋麵粉,一湯匙半嘅韓國煎餅粉,一個雞蛋,適量清水,開好個粉漿。



因為韓國煎餅粉較硬身,所以個粉漿開稀少少,等煎嘅時候比較好攤得開。





凈抵嘅做法就超級簡單,預熱平底鑊至中大火,倒入粉漿,兩面各煎約30秒後轉最細火。




然後均勻地係餅皮涂上咖喱肉醬。




卷卷卷起!~

卷好後在平底鑊上稍稍煎多幾下,利用餅皮本身的熱度去熱返肉醬的口感。




開粉到煎好,十分鐘之內可以搞得掂個早餐~~

效果如何?你試過便知~~~

正~~

最緊要係,成個過程一個大碗一對筷子一個平底鑊已經可以搞掂,所以早餐煮好之後需要清潔的餐具極少,慳返唔少時間㗎~~




順手講埋個晚餐。

預先解凍好的鴨批三隻。

返到屋企,只需要開鑊,煎香幾片薑,將鴨批皮向下略煎出油脂傾倒走,然後原鑊,落生抽老抽糖米酒,加水燜煮15至20分鐘至熟,搞掂~~




快靚正~~




斬件~~





煮多個唔洗摘唔洗點洗唔洗點切嘅豆腐~~




飯好餸好,開得飯~~


2 則留言:

  1. 為食媽咪29 3月, 2012

    好心您下次唔好整大盒咖喱啦, 好似變成負擔, 要趕住消滅佢咁...
    我整鴨成日都會好靭, 有咩計??
    [為食媽咪回覆03/29/2012 15:12:15]又俾您講啱, 我煮牛肉又係死症, 好多時怕煮過頭, 搞到未煮熟, 好嘞, 下次煮耐小小, 唉, 又...
    總之好難搞啦, 所以, 我唔會炒牛, 只會炆牛腩同炆鴨.
    我今晚炆鴨, 等我報告結果吖
    [版主回覆03/29/2012 13:30:22]我都覺得係,整得太多變成思想上的負擔,唔食完佢好浪費,都係要睇人煮餸好~~~
    鴨肉唔好久煮,好似牛肉咁,煮得太耐反而會靭,所以煮熟無血水即可。

    回覆刪除
  2. Shirley k29 3月, 2012

    真係丫!快收工了!睇到我口水流ing~

    回覆刪除