小菲菲俠自煮樂

25 2月, 2011

醬汁炒肥牛、杞子葉滾瘦肉湯

細個時見菜如見虎,食多啖都覺得苦。


幾乎係要阿媽又逼又氹之下先食幾條應付佢。


不過原來人長大佐,自自然然唔洗逼就會食返菜喎。


幾乎係咩青菜都鐘意食,不過最鐘意係一種白菜芯。


本嚟都唔識得食,係早幾年有一次舅母過嚟搵我飲茶,飲完茶同佢行佐轉旺角街市,佢見到有依款白菜芯賣喎,即刻買佐斤返去,咁我自己又試買斤嚟食,咦,原來真係好甜好腍好好食~~


每年好似得冬天過年前後依段時間有賣,尋日見到有賣,即刻買佐兩斤返嚟。



簡單地蒜蓉炒,已經好好味~~



有菜都要有肉。咁就煮碟肥牛俾強哥~~


肥牛配燒肉汁最方便煮。


其實咩燒汁都無所謂,我就用佐下圖依支早排買返嚟燒嘢用嘅。


依家好多零食舖都會有韓國食物出售,通常都會有好多燒肉汁選擇,買定枝罷屋企總是無錯的。



做法:


1、肥牛先出出水,輕輕過一過水就撈起,無煮得太熟,略帶粉紅色即撈起。


2、然後落鑊炒洋蔥同甘筍,俾少少鹽炒至軟身


3、倒入肥牛


4、倒入燒肉汁,同肥牛炒均味道。


因為燒肉汁較甜,所以我落多幾粒鹽去中和個甜度,因為係要回鍋再炒過,所以第一次肥牛出水就唔好太熟,略略過過水係等佢炒起無咁多油出嚟。


燒汁要加熱炒一炒過先出香味,所以要同肥牛再一起炒一炒,肥牛炒得耐就會好韌,所以只能快速地大火地略炒幾下就好盛起。



勁惹味的醬汁炒肥牛~~~~



1、買佐扎杞子葉愛嚟滾湯飲。


2、煮法超簡單,先煲滾水,落少少杞子


3、略煮出味道之後,落札子葉


4、最後落瘦肉(我用免治豬肉整佐幾粒肉丸),肉煮熟之後俾鹽調味,搞掂~~



札子有一種好獨特的香味,我覺得似係一種較為清新的類似焦糖咁嘅味,以前一直以為札子無味,但如果真係去聞,札子的味道,其實好突出,加埋札子葉落去,啖湯好好飲~~~~



全家福~~~



 


 


沒有留言:

張貼留言