小菲菲俠自煮樂

31 7月, 2008

電飯煲焗蛋糕法---椰香味蛋糕

當焗爐還不是那麼普及的時候,媽咪試過用一個架子,上下都放著二個鐵盤,然後上下都擺D燒熱佐既碳,做成一個簡易版的烤爐環境,簡單的焗D蛋糕同埋曲奇餅。依种方式發生在我還是很小很小的時候,早就沒有了印象,聽媽媽形容了許多次也想像不出來具體的操作方式。

事實證明,如果有了製作的基礎,實施完成的過程,是絕對可以靈活變通的。

我出世無幾耐,焗爐就大量出現,我屋企早早就備佐一部,所以細個果陣時逢年過節,都會全家總動員,用一日的時間,做出一大袋的蛋糕及曲奇餅, 通常媽媽負責備料,我同家姐負責打蛋依類工夫,(當年邊有打蛋機,都是用最簡單的那種手動打蛋器不停的打到發起,所以必需要二個人輪流不停咁打),晚上爸爸收工返來,負責睇火,「年」的氣氛,就是由年前那种家人齊動員的時候開始慢慢變得濃郁起來。

現在滿大街的點心舖,家人再也沒有了當年自已做蛋糕的心思,想食直接去買回來就是,尋日一個朋友問我關於電飯鍋製作蛋糕的方法,我雖然無用電飯煲做過,不過媽媽當年可以用柴火或碳都能作出來美味的蛋糕,我現在有這麼多的製作工具,無理由做唔出來。

話做就做,中午就開始整,咁聽日強哥就有蛋糕做早餐啦。


 
用既係當年阿媽教我的方法。當年物資貧乏,自家整蛋糕,用的材料最簡單不過。亦都無乜量稱去具體量化材料,當年我們每次做蛋糕都用十個以上的雞蛋,一次能做出好多好多個,考慮到我係試做,而且屋企既電飯煲太細(才0.5升),所以我依次只用佐三個雞蛋.

如下圖所示的材料:

1,雞蛋三個(蛋白蛋黃分開,用既係室溫的雞蛋)

2,低筋面粉適量 3,椰漿一小碗


 



作法:
1,將蛋黃還有椰漿與面粉拌勻,當年媽媽就是用的普通面粉,那個時候面粉邊有高低筋之分咧,不過現在有條件,當然用更好的材料,我係隨便落的面粉,較成大概下圖果樣的稠度就差唔多啦.




2,然后處理蛋白,落佐四匙梗的糖入去,用既係下圖果種手動打蛋器打既,較之電動打蛋機,更方便保存,操作簡單。



睇下,我用佐大概三四分鐘,就將蛋白完全打到發起啦~~



3,然后將蛋白小收的同蛋黃漿撈勻,撈既動作要上下來回撈,輕力D,咁面粉就唔會起筋,唔會影響蛋糕既口感。



4,跟住將撈好既蛋漿倒入電飯煲度,如果驚痴底太勁,可以先係煲底抹一層油。



5,有D電飯煲直接就會有整蛋糕的功能,我用緊既依款係無的,所以我就直接開佐煮飯制,當煮飯咁樣去煮蛋糕.同埋要係出汽位擺一舊仔布,作用係擋住出汽,增加入邊的溫度同壓力.



過佐十分鐘左右,電飯鍋就顯示加熱完成,進入保溫狀態,我俾佢冷卻一下(乜都不要郁,保持保溫狀態就得啦),然后再繼續按下煮飯制,如此這般,重複二次,(即係話,一共按佐三次煮飯制).


 



噹噹噹噹~~`電飯煲版既蛋糕出爐啦`~



最后個結論係「用電飯煲整蛋糕係無問題既!」


但始終用電飯煲整唔學得用焗爐咁整香,最后我都要將個蛋糕再入一入焗爐焗返香口D,咁成個蛋糕既蛋香味先至出番黎。



睇下,再焗一焗過既蛋糕,無論係口感或者味道,都香好多好多~~



個蛋糕做得算係成功~~好鬆化,而且都唔會干陣陣。。。



 


最可惜係我係用刀切出黎,個邊位有D實,表現唔到佢好鬆化既一面~~


不過蛋味加佐椰漿既味道真係好香~~自家制既蛋糕,無任何化學添加劑,屋企小朋友食落都放心好多~~


 



 


 


 


沒有留言:

張貼留言