小菲菲俠自煮樂

29 7月, 2008

依幾日家常菜合集

細細個果陣時,最高的溫度不過是三十一二度,已經叫苦不迭,近年動輒就是三十四五度,行出室外簡直焗熱得叫人無法忍受,家中的冷氣更是跟著人的活動範圍而全天候待命,外出購物也集中在二天一次,無咩事都係待在屋企最舒適。


已經被寵壞,一點點的熱度,都無法忍受。


天氣太熱,胃口不振,每天只是弄些簡單的菜式。


一,蕃茄炒蛋+姜蔥冬瓜熗臘肉


 


蕃茄炒蛋,永遠的經典。。。



 


姜蔥冬瓜炒臘肉


 


媽媽買佐好多臘肉俾我,最近輪著煮。


冬瓜更是近日菜場的主角,行到邊都可以見到佢。


作法:臘肉肥的部位真豐富,切開剁成小粒,將肥脂部份爆出油,剩下油渣,用爆出來的豬油爆香姜與蒜沫,再倒入冬瓜爆炒至軟,倒入余下的臘肉炒勻,起鍋前加入蔥段炒出香味既可。(臘肉炒二炒就熟,所以最後才放)


 



勁好送飯既一味菜~



 



二,肉丈碎炒青菜+梅菜蒸肉餅


 


唔知道具體佢應該叫什麽?


小時候媽媽經常用來滾湯,系街市看到有依種青菜賣,就買了壹小包黎試試。


洗開來,得細細壹碗仔,盛惠十五蚊,以青菜而言,算貴的。


 



幾清甜~



實在唔想傷腦去想整D咩既時候,隨便蒸碟肉餅,肯定皆大歡喜~~



 


三,尋晚的菜式:豬頸肉炒翠肉瓜+蒜蓉炒卷心菜


 


自細要求就唔算高,每餐飯唔需要好多的菜式,只要有壹碟仔我至愛的肉片就足夠了。


尋日起身得早,系肉檔買到好大壹舊新鮮豬頸肉,用我至愛既味道去醃制,就算唔系豬頸肉,普通的肉片同樣的材料去醃,味道都會異常的美艷。


材料:生粉壹小匙,蒜沫,姜沫,紅糖,米酒壹小匙,生老抽一小匙



 


先將豬頸肉炒熟炒香,就咁睇,係唔係好吸引人咧。。。送公仔面都係一流嫁。。。。



凈係食肉太寡,所以切佐一條翠肉瓜入去,翠肉瓜吸埋豬頸肉既香,加埋自己本身既清甜,正~



食多D青菜身體好~~



尋日一早起身突然勁想食饅頭,即刻開工搓面發面。一個鐘左右就食到新鮮滾熱辣既饅頭啦。。。切開一半,擦D花生醬同練乳落去,正過M記D包包啦。。。



依次整饅頭,我唔用白糖,而係用紅糖,所以整出黎既成品會帶有微微紅糖特有的焦香味,而且我勾佐D低筋粉落去,食落既口感帶有一種煙煙韌韌既感覺,我鐘意~~


今日早上強哥既早餐~~「奶醬紅糖饅頭」



沒有留言:

張貼留言