小菲菲俠自煮樂

16 7月, 2008

咖喱雞飯+泡菜湯

整咖喱係我強項。


通常唔多想整複雜既送菜,我就會整一大煲咖喱,再煲定一大煲白飯,就足夠啦。


今日買佐一包日式咖喱包黎試下味。


一打開個包裝即刻後悔,依种味都好算係叫做咖喱?


所有材料如下圖所示:洋蔥,薯仔,甘筍+新鮮雞+所謂咖喱汁


 



如此咖喱,如何對得住觀眾啊。。。拎出私伙添枝加葉,希望可以令隻雞有一個較好下場。


加佐一种印度咖喱粉+花椒粉+黃薑粉+沙倫葉+香芧葉


 



做法:1,先將洋蔥同雞炒干身,雞肉要炒到五成熟,咁個雞肉先至會收縮緊致,就算陣間燜耐佐,食起上黎,個口感都依然可以保持咁上下水準。


2,炒好雞肉之后,將所有調味料同薯仔甘筍,加水開始燜。。。


3,燜得一陣,轉到個瓦煲仔度繼續燜,燜到咁上下收汁,就叫食得啦。


 



因為我比較偏向鐘意北印度的咖喱味。所以味道較重,如果平日媽咪整印尼咖喱,會落好多好多椰汁,我就嫌落椰汁食起上黎會好流,所以自己整,就絕對唔落椰汁,如果鐘意個口感係溫和D,咁就最好係落D椰汁啦,不過要注意,椰汁唔可以太早加落去燜,因為煲得耐佐,個椰汁會出好多椰子油,咁煲咖喱就會變得好油膩,所以如果落椰汁,最好係煲咖喱煲好之后再加落去煲二煲就熄火啦。


睇下,今晚既咖喱雞飯~~


水準唔差ga~~



 


凈係食飯太干,雪櫃我仲有一盒已經整好佐既韓式泡菜,依家天時又焗又熱,最適合飲D酸咪咪的湯水,索性整佐一煲韓式泡菜湯來配咖喱飯。


泡菜整佐幾次啦,個味越黎越好,做法我之前有寫過,有興趣可以再番睇下~


 



韓國人的飲食無乜深度,係D商家將食品加以若干包裝之后以更精緻的形象推出市場,其實自己整,話咁易啦~`~


個泡菜湯只要有泡菜做為主角,其餘配角,係自己有乜就落乜。


我有一細舊仔烚熟既五花腩,加埋一D打邊爐剩低既材料,全部都可以加落煲湯度



一煲煮~~用濃郁的味道去掩蓋食物本身的粗劣~~


為佐煲湯的味道更豐富,我又加佐一大匙的韓式辣椒醬+日式味噌醬+廣東白醋


 



 


食過一D所謂「高級韓式料理」,同我自己整的依個泡菜湯,無乜區別~~


 



 


 


沒有留言:

張貼留言