小菲菲俠自煮樂

23 7月, 2008

蒸功夫---梅菜蒸豆腐+清蒸茄子

天氣已經好焗熱,無乜胃口食果D大魚大肉的油膩食物,所以最近我屋企的餐桌都比較清淡,前晚蒸了二個小菜,現將做法一並附上。


一,梅菜蒸豆腐


強哥超級鐘意食梅菜,所以我會換著法將梅菜加入菜式當中,該晚打算用蒸的方法烹調,買來一塊布包的豆腐(較硬身,適合蒸煮)。


做法:1,先將豆腐用滾水浸一浸,去除豆腥味。


2,梅菜洗凈後剁碎,為了更香更入味,我先用油爆炒一陣間D梅菜,並加入一DD糖及蠔油調味。 (我用的係甜梅菜,本身已有鹹味及甜味,不過我浸既時間長佐點,所以再加點蠔油同埋糖增加味道)


3,將炒香的梅菜與豆腐撈勻,就可以上鑊蒸七八分鐘左右。


 


為了節約能源,該晚我準備了二道蒸菜,可以同時上鍋烹煮,另一道蒸菜就非常非常簡單啦,茄子去皮切塊,上鍋同蒸。



睇下,蒸出來的豆腐,本身的滑嫩帶加上吸收了梅菜的鮮香,真係一道又營養又好下飯的菜菜呢。。。



另一道蒸茄子就沒乜技術含量啦,直接削好皮切好段上鍋一蒸即可~~


主要是調味的醬汁,我的醬汁做法:“蒜頭剁蓉,落鑊用油爆出香味,然後加少少陳醋,加DD仔生抽,加少少糖,加少少油潑辣椒,就成為佐最簡單又開胃的甜酸醬。”


 



 


將醬汁淋在蒸好的茄子上,依味菜就完成啦~~


既簡單,又開胃~



 


為了滿足強哥果個食肉魔的喜好,另外炒佐一碟仔的五香豆幹炒臘肉,用姜蔥去炒~~




是夜我們的晚餐組合~~


簡單清爽~~



 



再黎講講尋晚的晚餐。


夏季嘛,多以消暑開胃的菜式為主,煲了個瑤柱冬瓜骨頭湯,自家煲的湯水就係真材實料,唔會添加味精,強哥飲佐二大碗~~



 


梅菜仲有少少,用來蒸免治豬肉,一流~~



另外用面醬炒佐一個涼瓜,夏季食涼瓜應季又消暑,好野黎嫁~~



又係好簡單既一餐住家飯~~



 


 


沒有留言:

張貼留言