小菲菲俠自煮樂

15 6月, 2008

食肉記---檸香焗烏頭+紅燒烏頭魚+秘制沙嗲牛腱肉

尋日阿娘話過黎我度玩,本黎係打算晚餐就同佢係出邊食,點知臨出門又話有事唔過黎啦,我又唔想換衫出街食,唯有抄雪櫃有乜就整乜食啦。


屋企無晒青菜儲備,全部係肉,唯有整個全肉宴啦~


先睇下是日晚餐O既全家福~



其實都唔係全部肉,都有少少檸檬啊,蒜頭啊,蔥啊咁既植物~~~


有半條烏頭魚,係上次返去奶奶度食飯佢俾的,好大一條魚,好似有三斤幾重。


因為無咩材料好整的,依條魚又咁大一條,所以索性繼續再一分為二,半條魚,整二種味道~




比較細的半邊魚塊,一點骨頭都無,屋企剩有半個檸檬,本黎想整檸汁煎魚扒的,開雪櫃果陣時無意睇到有豆豉,比較傳統的做法,係用鹹檸檬,因為我無果種鹹檸檬,就改用同為酸味的新鮮檸檬來入菜,相信會有一種更為清香的感覺。


 


材料:1,烏頭魚塊+豆豉數粒+蒜頭+姜絲+檸檬半個


做法:2,檸檬的一半拿來切片,剩下的刮出檸檬肉,與豆豉蒜頭姜絲等剁碎拌勻


            3,均勻的將步驟2的材料抹在魚身上,將切成片的檸檬鋪在魚身上



 


醃半個鐘度,臨入爐之前落少少蒸魚豉油同一細匙油。



 



依個魚傳統做法係用蒸的,但係根本連主要的材料我都換佐,煮的方法都可以略做調整,因為同時間個炒鍋正在炒第二樣菜,我又想菜可以係差不多同一時間上桌,而且我覺得,如果蒸的話,會有水汽滲入魚裏沖淡醬汁的味道,並且蒸得過火魚肉又會變得好鞋,但是如果用烤爐來焗,就可以鎖住魚的水份的同時又唔會產生過多的水蒸氣,為佐避免直接焗魚肉會變鞋,我就包住一層錫紙,以180度的火焗十二分鐘,(以較低的溫度慢慢焗熱魚肉,唔使太長的時間,利用余溫繼續焗熟魚肉的內部,咁樣魚肉就一定可以做到夠滑夠嫩。)



 


豆豉與蒜頭的味道經過熱力的處理,所有的香味都被逼佐出來,檸檬獨特的清香與酸味混合著蒸魚豉油的鮮香,夾一筷的魚肉,伴著一小撮的豆豉蒜頭,極品~~



 



 
另外的半邊魚,我羅來燜。作法就比較家常。


魚先煎香,然後熱鍋落油爆香姜蔥蒜,置魚入鍋,淋上醬油與糖及少量醋,加水略燜,起鍋前整一個薄芡即可~~



 


屋企剩有半個鹵好的牛腱,因為體形稍大,個感覺唔係好夠入味,所以今晚切成片,自己較佐個沙嗲醬汁拿來同炒。


沙嗲醬用晒,所以就自己整佐一D。


沙嗲醬的調制:幼花生醬+咖喱粉+糖+椰子粉+醬油


作法:如果太潔,再加少少水,調勻。



 


炒法:1,洋蔥切條,下鍋大火爆炒數秒取出。


2,熱鍋下油,炒香較好的沙嗲醬。


3,倒入洋蔥及切成片的牛腱肉炒勻醬料即可~


依味菜係意料之外的美味,係三個菜當中我最鐘意O既,有著濃濃的東南亞風味,媽咪如果食到肯定都會鐘意,有機會一定要整俾阿既試下~



雪櫃有細細一個梨同埋橙,切做飯后生果,補充返少少維生素~~


 



係咁多~~~


 


 


 


沒有留言:

張貼留言