小菲菲俠自煮樂

19 6月, 2008

木瓜的續集---雪耳木瓜鮮魚湯米線

尋晚番老爺奶奶度食飯,因為星期三有馬仔跑,老爺都會從西貢漁排返上黎,亦都會變成我D既小小家庭聚會。


因為屋企凈係得我識得煮食,所以次次都會帶D魚俾我帶番屋企整黎食,依幾日好似都無乜胃口食飯,所以尋晚拎番黎既幾條魚仔,就用佐木瓜同雪耳煲佐個魚湯來配米線食。


有二种魚仔,其中依种魚仔,奶奶話佢當年初做人媽咪既時候,都係靠食依种魚同木瓜煲湯黎發奶。。。雖然我暫時都無咁O既需要,不過先試下個味都好。。。



D魚我先煎香香之后,就同浸發佐既雪耳同切佐粒既木瓜,同埋少少胡椒粒,一舊仔薑,少少紅棗一起用高速煲煲佐四十幾分鐘。


睇下,一大煲既渣。。。


 



 


因為我係要湯底配米線食,我驚D魚會有太重的腥味,所以落佐胡椒粒同薑黎避腥,撈去所有渣之后,一碗好潤好香既湯底就出現啦。。。


凈飲都係會有腥味,但係浸落到米線之后,反而唔係太食得到陣腥除。。。只係覺得好清好甜。。。。


 



另外整個味蕃茄糖醋排骨。。。。



再加埋一碟菜,係咁多。。。。



依排強哥好多野做,日日都要好早起身,我日日都要好遲先至起到身,所以通常會提早一晚整定D野俾佢做早餐,佢好乖嫁,我前一晚整定D野俾佢,第二朝早佢自己識得整番熱佢,再衝杯咖啡同麥皮,一個正正早餐就搞掂。。。


今晚就整佐二個佢最鐘意食既蔥油餅啦。。。。



屋企有個鐘意整食既老婆,個老公想唔肥,都幾難`~~


沒有留言:

張貼留言