小菲菲俠自煮樂

28 6月, 2008

食粥

粥算係夏季比較容易入口的食物之一,今日突然想食粥,買佐D瘦肉,煲個靚粥~~


因為總有D花生,一起擺落去煲粥,粥的煲法唔使多講啦,最緊要係睇好火唔讓粥撲出鍋外~~



粥比較易入口,因為我會備有二個小菜送粥,所以只係落佐小小鹽調下個味,清清地,幾舒服架~


我幾鐘意蔥既味道,加佐蔥既粥或者粉面,都會無端端咁,多佐一層異香~



 


我用普通的電磁爐來煲,只是炊具的選擇比較重要,用砂煲黎煲粥確實係會快速同埋個口感好好多。。。
煲出來的粥夠滑夠腍~~~好味`~
有D商家為減少燃料的使用,提前將米浸水泡軟之後用攪拌機打碎再開火煮,煲出來的粥全無米味之余,粗粗糙糙,都係自家慢火煲出來的粥夠真材實料~~


我娘親係潮州人,鐘意食果D一粒粒未夠開花感覺的粥,我就偏向鐘意腍成一片既感覺,今晚整既粥未夠時間,係娘親最鐘意既味道,可惜阿娘唔過黎我度食晚餐,唯有我同相公享用啦~~




整佐一個魚香茄子煲黎送粥,同粥一樣,都係軟軟腍腍,好易入口~~



好奇怪,細果時唔鍾意食的食物,長大後往往口味會得改變,小時候不愛吃菜只貪肉,長大後自動覺得食落青菜的胃會變得無比舒適,小時候覺得苦瓜係天下至難吃的東西,但係長大後竟莫名覺得苦苦的味道非常可口~~
睇黎以後若果有佐BB,唔好以大人的標準去要求食咁多青菜,(當年被逼吃菜的情景歷歷在目),孩子長大後自動會喜歡上吃菜,何勞幼時苦苦相逼,引致一個不快回憶~~~


今日食苦瓜。。。。俗語有雲“吃得苦中苦,方為人上人”,當年家父以此為由不斷遊說苦瓜的好處,我一口回絕“寧願做個甜蜜蜜的普通人,也不要為了做那人上人而受此苦不堪言的折磨”,一語成籤,至今確是普普通通小煮婦一名,只不過求仁得仁,倒也快活~~


用的是豆豉和蒜頭還有小辣椒將苦瓜切成極薄片來炒,極好下粥~~



唔使牙力的一餐~~



沒有留言:

張貼留言