小菲菲俠自煮樂

24 5月, 2014

煲啖冬瓜湯

丞越大就越難掌控,而且好明顯佢係一個食軟唔食硬嘅人,如果用強硬的語氣,凝重的表情去要求佢完成某個要求,佢未必聽得明你嘅說話,但一定好識去感受氣氛中的意味而做出更強硬的反對行為,依個階段,做父母嘅既要尊重佢獨立個性的發展又要俾到適當地引導,針對丞的個性,大多數時候,唯有以柔制剛,剛柔並濟地與丞鬥智鬥勇。

老積丞,媽媽知道你知道架,生性啲喇!


尋日丞食冬瓜牛肉燴烏冬



食到好味嘅食物,丞就係下圖依個標準表情,咀咀配合地發出「哼哼哈哈」的聲音~

好似依個食物,真係不可置信地好味,要用誇張的表情與聲調去強調「好好味啊!」



一啖接一啖,睇到都覺得,真係咁好味?


冬瓜,豬骨,茨實,意米,果皮,煲佐啖湯飲。



煲啲時令的湯水,飲落真係好舒服~~


少少有凈的西蘭花,涼拌



想食冬菇,同幾隻雞亦燜成一碟,冬菇最好味~~


丞似乎好鐘意冬瓜?飲佐啖湯,即刻開心到拍手掌~~~

丞有爹爹的遺傳,乜都話好味,在飲食一事上,易湊!


飲到幾滋味~~連湯渣都無放過~~~


飯後一家人熄佐電視,係房親子樂。



好相信對於一個幼童來講,無論幾豐富的物質給予,永遠都不及父母用心的陪伴與玩樂來得重要。

我係好相信一個家庭健康的氣氛對於小朋友長成後的個性有絕對正面的影響,我自己屋企自細就係好簡單好溫暖好多愛的家庭,所以直至今日我都依然相信世間的美好存在,依種正面的心理狀況未必會俾到我豐盈的物質生活,但一定可以帶俾我同我身邊人一份好快樂的生活氛圍。


沒有留言:

張貼留言