小菲菲俠自煮樂

19 10月, 2013

一雞兩味

僅憑小丞同學的粥,大致就能猜到當日我們的晚餐內容.

雞蓉菜心芝士粥





無錯喇,有雞有菜.

雞一隻,取半邊的胸肉出來,剁碎了給小丞同學煮粥.

另半邊沒動過手腳的雞,蒸.

學丞的嬤嬤,五香八角蒸雞.

雞抹鹽,然後擺些八角和小茴香,上鍋蒸至雞熟,時間視乎雞的大小而定.

這次買的雞還不錯,原以為肥了些,不過原來雞味極濃,吃起來也不覺很肥,甚有彈性,不錯,不錯.




蒸出來的雞湯不要浪費,浸熟了菜心,變成雞湯浸菜心,即刻變上菜,好易姐~~~

開飯吶~~




另半隻破壞了美感的雞體,第二日斬件之後與香菇同燜,做法以前寫過無數,就不重復了.

就兩個字"好味"!





買了節瓜,配著肉煮粥給丞.


又剩下三分二,加點粉絲白果,煮煮也一碟.







雖都是七拼八湊,整合之後,倒也不錯~~~

一隻雞頂了兩日餐檯上的數,不錯!





這兩日天氣一下變涼了,秋衣上身.

小丞同學明顯一天一天的變了樣.

現在開始要求自己捉著奶樽喝奶了,真好,以後媽媽又減少一件事.




明顯看到上下門牙就在那兒白燦燦地頂著肉,可就是不鑽出來,丞啊丞,離你吃雞腿的日子,越來越近鳥~~



愛你愛你愛到心肝膽胰腦~~



10 則留言:

  1. 媽媽真係細心又好心機,日日諗到不同菜色煮比丞同學食!讚!
    最後一張相條口水絲好長~~~~~~~呀,哈哈哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 煮慣佐其實來去都係果幾款~~~

      刪除
  2. 家陣丞哥真係king of the house

    回覆刪除
  3. 出牙仔了丞有冇咬妳呢,我囝囝細時出牙成日咬我下爬想起都好sweet

    回覆刪除
    回覆
    1. 有啊,咬我下巴咬我鼻,整到我成面口水~

      刪除
  4. HI, 追左你個BLOG好耐架啦,不過一直未留過言, 好欣賞你煮野食咁叻呀, 同埋你仔仔真係好得意呀, 我都有個女, 依家8個幾月大, 我想請問你買邊隻芝士比仔仔食? 我亞女8個月大可以食未?
    THANKS~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就俾牛牛牌藍色盒芝士丞B食,我都係八個幾月開始俾佢食,食佐一個月芝士後,丞B的頭發明顯睇到黑佐好多.初初時你可以俾少少女試下,睇下佢有無敏感.

      刪除
    2. 好的, 謝謝你回覆啊~~~

      刪除
  5. 菲菲近來好嗎?我很掛住丞, 哈哈~可以UPDATE下嗎?
    睇左你個BLOG幾個月~真係好佩服你煮飯快又簡單!

    回覆刪除