小菲菲俠自煮樂

18 10月, 2013

有入有出~

尋晚媽咪煲佐節瓜瘦肉雞蛋粥過我食.

聞到味道已經知道超好味.

忍唔住,先試下粥溫~~





實在太好味喇,唔洗五分鐘,清哂成碗粥.



真係好唔信羅,真係咁快食完了咩?等我刮下~~


似乎有汁汁WO~~

(十個月的小朋友,模仿能力實在太強,我從未教過佢用匙,佢第一次自己玩,都用得似模似樣)

死心不息,繼續用手去刮~~

為食得佢~~

媽咪幫我洗完面仔手仔,食飽飽,做咩好咧~~


嗯,有入有出先好漢!

江湖規矩,我明,我明!

撲~~~


舒服哂~~



爹地話,斑馬係黑底再油上白條.

我就話,斑馬係白底再油上黑條

你話咧?





3 則留言: