小菲菲俠自煮樂

23 4月, 2011

三個五分鐘煮腐竹糖水

因為晚餐會食一啲唔會飽肚嘅嘢,所以預先煲定一煲糖水,夜晚做宵夜。


煲腐竹糖水,依次用高壓煲去煲,勁快,上氣之後煲多五分鐘熄火,唔揭蓋焗多五分鐘,最後開住蓋大火再滾多五分鐘,三個五分鐘,一共十五分鐘,咁就煮好一煲又濃又香嘅腐竹白果意米糖水啦。


關於依款糖水,可以參考另外兩篇做法「白果」「慳煤氣煮糖水



落佐白果同意米。



以前我唔識,都係用大粒嘅意米,煮好後又鞋又帶苦味,一啲都唔好食。


後嚟強哥先話俾我聽,我用錯意米,應該用下圖左邊果種細粒啲嘅洋意米,咁強哥見到,佢就買佐包返嚟,咁我下次就識得啦,煲糖水,就用洋意米,煲湯先用右邊果款大粒意米~~


原來細細個嘅強哥成日會幫奶奶去買意米煲依款糖水,所以佢當然就認得啦~~


真係要用洋意米先得㗎,煲好的糖水,又滑又綿,正~~



食時落埋兩個蛋,一大一細,大嘅強哥,細嘅我~~



煮蛋咁高難度嘅事,當然由煮蛋高手強哥嚟啦~~~



咦,有驚喜喎~~~


大大強哥蛋,原來打孖上~~~



三個蛋?兩個蛋~~~



強哥煮宵夜~~~



幾自信~~~


一定要水滾後先落蛋,輕輕撥一撥水等蛋唔會沉落底~~



稍稍凝固之後熄火,等蛋用餘溫煮熟~~


靚一靚的溏心蛋就咁整好啦~~



趁熱,食糖水啦~~



 


 


 


 


 


14 則留言:

  1. 笨啦啦23 4月, 2011

    我好鐘意食呢個糖水架 凍熱都咁好食呢~ 隻蛋哥糖心蛋好正啵

    回覆刪除
  2. 好滋潤  ,  呢家天氣最啱飲。  

    回覆刪除
  3. 我都好鐘意腐竹糖水 下次記得買洋薏米先 多謝你強哥教路呀!

    回覆刪除
  4. 一入來又有野學,多謝強哥強嫂

    回覆刪除
  5. 游泳繪本24 4月, 2011

    點解兩隻蛋的size差咁遠呀~~~哈哈

    回覆刪除
  6. 欣欣媽媽24 4月, 2011

    嘩!溏心蛋好靚 .過嚟食糖水.

    回覆刪除
  7. 請問你個高速煲係咩牌子??
    有個住外國的blog友話, 外國有註明孖黃的雞蛋, 全盒都係孖黃黎架, 好得意

    回覆刪除
  8. Ghosy Lei24 4月, 2011

    我次次煮腐竹都唔熔........好失敗....

    回覆刪除
  9. Anonymous24 4月, 2011

    呢個糖水正呀~
     
     
     

    回覆刪除
  10. 好鐘意~!!i love your blog~!

    回覆刪除
  11. 煮一煮26 4月, 2011

    腐竹白果意米糖水我喜歡呀﹗不過好少在家煲,原來薏米有分洋薏米架﹗又學到啦﹗

    回覆刪除
  12. 咁啱既?! 我好多年冇煲呢款糖水,我嗰日心血來潮,又係買咗腐竹料煲糖水呀, 同埋又係差的買錯咗薏米, 好彩賣嘢個亞姐醒目提我啫!

    回覆刪除
  13. 高壓煲真係省時間,好好用

    回覆刪除
  14. bb33的廚房01 5月, 2011

    強哥都煮得下喎!

    回覆刪除