小菲菲俠自煮樂

26 8月, 2014

甘筍肉碎紫薯飯

甘筍肉碎紫薯飯,個名講哂所有材料。




俾少少蒜蓉炒香,好簡單,好清甜。


無乜太大香味,應該係色彩吸引佐小朋友嘅食慾。


影緊相,個手仔已經開動~~~



次次食飯都好似餓佐十年八載咁款,睇怕我煮得再難食,都會有人同我嚼哂~~~

真係好慶幸小朋友係一個對食物完全無要求嘅人,我都試過有幾一排信丞乜都唔食,只不過短短幾日時間係咁,我已經好頭痛,可以想像家中小朋友如果長期對食無乜興趣,做人父母嘅會係幾咁辛苦。



等我諗下,先食邊一啖好咧~~~

媽咪,你唔記得俾杯水我啊~~~



唉,睇下杯水最後,俾個小朋友玩到,水都變湯~~~



沒有留言:

張貼留言