小菲菲俠自煮樂

20 7月, 2011

買鑊

關於鑊,相信係每一個初入廚者都非常之關心及頭痛嘅問題。


就自己由初初煮飯直至依家換過嘅鑊及少許心得做一個集合講述。


因為一開始學炒餸,我就係用電磁爐,所以關於鑊,最主要嘅功能係要可以上得到電磁爐。


因為都知道易潔鑊如果使用不當,會對身體產生好大影響,所以一開始買廚具,已經心中有數,主力炒餸嘅鑊,一定係無涂層,並且可以上得到電磁爐嘅鑊。


 


第一鑊:中式生鐵鑊


先講返我買嘅第一款「天X野」生鐵鑊,同一牌子同一款號我用佐二個。


詳細請睇返依個網址請點擊依度


 


第二鑊:中式生鐵鑊


唔係貴就一定係好,所以果個牌子的生鐵鑊壞佐之後,我就走去街市買佐第二個可以上得到電磁爐嘅生鐵鑊,不過因為製造工藝的唔同,第二個生鐵鑊,係好易生銹,煮完餸之後要即刻抹乾身,如果唔係第二次炒餸,鑊一抹全部都係銹跡,用得好麻煩,詳細內容可以睇返依個網址請點擊依度


 


第三鑊:不銹鋼平底鑊


係第二鑊同第一鑊之間,我其實總買過一個不銹鋼鑊,原本只係打算買多個傍身以備不時之需嘅,誰知第二個生鐵鑊成日生銹,搞到我無心機用,所以後嚟好長一段時間,我都係主力用依個不銹鋼鑊蒸飯炒餸蒸嘢,乜都搞得掂。


其實依個不銹鋼鑊炒餸都OK架,佢本身幾厚底,厚底嘅鑊有一個好處,加熱之後,佢唔會太快冷卻,所以炒餸好夠熱力,炒菜只要一路開大火炒,佢就可以鎖住菜嘅水份,炒好嘅菜即有鑊氣,又唔會水汪汪,而且不銹鋼唔會生銹,又夠堅硬,我極粗用成年之後都完好無缺。


若果唔係我後期換佐一個電陶爐,無佐用電磁爐,依個不銹鋼鑊因為太厚底,所以加熱嘅速度太慢。我都一定唔會換佐佢,會繼續用依個不銹鋼鑊去做主力炒餸用。


詳細內容可以睇返依個網址請點擊依度


 


第四鑊:陽極鑊


係為佐配合我新買嘅電陶爐而置的新鑊,一路用緊到依家,佢較薄身,對於明火或者電陶爐嚟講,傳熱較快,炒餸會較容易,佢兼顧佐生鐵鑊炒餸有鑊氣,炒出嚟嘅餸或者煎出嚟嘅蛋都會更香之餘,並且完全唔會生銹亦唔會變形,我點粗用都無問題,用佐將近一年時間,都覺得非常滿意,我諗如果依個鑊再壞佐,我依然會買返同一材質嘅鑊返嚟用。


詳細內容可以睇返依個網址請點擊依度


 


屋企常備有的鑊,除佐上邊提及嘅幾款無涂層嘅鑊,其實一路會保持有一個易潔鑊,用嚟煎魚,煎生煎包等依類較難控制嘅食物的製作,就自己個人心得體會,其實無論用任何鑊,最緊要嘅係使用者識唔識得控制佢哋,千其咪被個鑊,掉返轉頭,去控制佐你使用的方向,鑊之嘛,係為人類烹煮而產生㗎,選擇自己適合的鑊,慢慢去摸清佢嘅脾性,咁就用咩鑊,都無有怕啦`~~


總之一句講哂:「無不是之鑊,只有不識用之人」


12 則留言:

  1. Mocha_Joanne20 7月, 2011

    好詳細呀...大總結一樣, 唔該哂你呀

    回覆刪除
  2. 欣欣媽媽20 7月, 2011

    多謝分享.

    回覆刪除
  3. 非常詳細, 明白明白

    回覆刪除
  4. 家的味道20 7月, 2011

    睇左啦~ 巳明白, THANKS~  

    回覆刪除
  5. 小菲菲俠20 7月, 2011

    唔洗客氣,最緊要對大家有幫助~~

    回覆刪除
  6. 好詳細~ 

    回覆刪除
  7. 請問陽極鑊有冇涂層?
    [版主回覆07/21/2011 20:33:00]無涂層~~~

    回覆刪除
  8. 好, 多謝提供資料.

    回覆刪除
  9. 無敵の部屋22 7月, 2011

    勁!!

    回覆刪除
  10. 很詳細~~多謝分享!! ^^

    回覆刪除
  11. 請問陽極鑊可用電炉嗎?

    回覆刪除
  12. 唔知點解開唔到個「請點擊依度」

    回覆刪除