小菲菲俠自煮樂

29 4月, 2009

五香鹵排骨食譜

禮拜日果日約佐表姐來我度拎D野,同埋去行下街。


因為表姐平日要返工都無乜時間煲湯,咁約佐佢黎我度,當然會煲返煲靚湯過佢飲下啦,除佐煲啖湯俾佢飲,我總整佐一味餸俾佢帶返去夜晚做餸,咁佢行完街就唔使再咁辛苦諗夜晚煮咩餸,晚餐時,炒多個菜就可以開飯啦。


本黎係想整煲咖喱牛腩俾佢架,不過上次有網友問我整鹵水排骨既食譜,咁就索性整依味餸,寫埋個食譜俾有興趣既朋友參考下啦。


做法:


1,排骨先飛一飛水,水入邊落佐一粒八角,一粒薑,少少酒。



 


2,準備材料「蒜頭幾粒,八角一粒,香葉一塊,草果半粒,桂皮細細一粒,花椒適量」


 


咁香料既多寡主要由材料而決定,我用佐兩磅排骨,咁唔想個味太過於濁,所以落得香料都唔係好多。



3,鑊里落少少油,先爆香個花椒,等個油帶有花椒既香味,煎到花椒有少少農農地就得啦。凈係個油帶有花椒味,所以煎佐既花椒要撈起棄用。


因為我係用快速煲黎整排骨,所以直接係個煲度處理排骨烹製既過程。個煲好厚底,可以直接係度炒餸都無問題架。


 



 


4,將所有材料扔入煲度,落生抽老抽黑糖較味。


為佐更香,我再落佐幾粒生既花椒落去一起燜。


 



5,然后落水,開火,燜啦。。。


咁係依度就有一個區別啦,因為我係用高速煲黎燜,咁就直接開火半個鐘度,就已經將煲排骨燜得好腍啦,係腍到D骨頭都可以用牙咬得碎果隻啵。


如果係用普通既鑊燜排骨,想燜到「入口即融」果種口感,咁就要燜既時間略長少少先至得啦。


同埋燜野個小小竅門,就係開火燜得半個鐘度就可以熄火焗住佢,然后又再開火燜一陣,再熄火焗,咁焗得一陣,基本上就已經食得,D排骨都好腍架啦。。。。


總之無論係燜排骨或者牛腩都好,最緊要係燜野唔好一味死開火燜,要燜下熄火焗下再開火燜下,咁D肉就好易燜腍架啦。。



睇下,用快速煲,煲得靚靚既排骨。。。。


燜到差唔多時間要開蓋睇住火,燜到收汁。。。。


快速煲係唔可以干燒架。。。。



二磅排骨,燜好都係得一煲仔咋。。。。


不過依D好易送飯又比較流既餸,一煲仔已經足夠兩公婆食有突啦。。。



 



---------------------------------------------------------


咁個排骨既做法就係咁簡單啦,如果唔想凈係肉咁流,可能係未收汁之前,落D薯仔或者冬菇,咁就變成「薯仔燜排骨或者冬菇排骨煲」啦。。。。


第二晚我又買佐D排骨,用個基礎既燜排骨方法燜佐一煲,再加兩個薯仔落去,咁就係一味香噴噴既薯仔排骨煲啦~


 



 


再炒多一個青菜,搞掂~~



 


 


 


 


沒有留言:

張貼留言