小菲菲俠自煮樂

19 4月, 2009

印尼椰香曲奇餅製作

 


取其同音字譯,“歸般結”。一種印尼華人都喜歡制作的餅仔。


 細細個果陣時,只有逢年過節屋企先會制作一大堆分與一眾親友共享,每到年底媽媽與爸爸合力制作這款餅幹的時候,怕是因為集聚了一年的期待,因此每次享用這款點心的時候,總是珍之重之。


已是去年七月份的事情,回過媽媽那兒,特意做了一次這款小餅幹用以解饞。


期間發生了一件對我傷害到了極致的事情,雖已過去將近一年,然,每每想起當時種種,胸腔似乎仍有一只惡爪毫不留情地扯住心房拼命往外拉扯的難受之意,不想面對,不願回想,甚至不願多提。


只是很清楚知道,心房最深的某處黑洞已然形成,窮我一生,怕是都無法再讓陽光射入。。。。。


雖然遺憾,但深深知曉傷害已經造成,填補之後再也無法圓滑如初,因此索性坦然地讓陰影留滯胸腔,甚至不願意用隨緣二字代替模糊不清的情緒問題,好清楚再也無法挽回的信任關系,愈加肯定了自己未來對待彼此關系的方向。


它日實在避無可避之下的接觸,只願自己能夠坦蕩大方地表現出自己應份之內的權利與責任,已屬最好。


-------------------------------------------------------------


 
牢騷足夠,繼續食譜。


需要直到今日才能整理當時的一些照片,用以記錄這個食譜。


頭先專登打過電話俾媽咪確認佐份量與作法。


其實依個就係我每一道親手制作過的菜式與點心都需勤加記錄的原因。


實在我係一個無乜小記性的人,好多細節總會遺漏,因此加以拍照記錄,最是一流,幾時想要再制作卻又忘記了作法,只需上自己既BLOG搜索記錄即可~~~


與人方便,自己方便`~~


---------------------------------------------------------------------


所有的制作材料:


具體的份量與作法:(過程圖比較多也比較混亂,所以我就將作法與份量都寫埋一切,有心人,自能慢慢看出個究竟來)


1,必需用木薯澱粉才能出來同樣的效果與味道,這第一次做,我就用了一包開過用過的粉,大約四百克。


2,木薯澱粉先用白鍋(就是幹凈幹爽的炒菜鍋),炒熟澱粉,怎麼判斷熟了沒有?大約就是澱粉變得極輕極輕,而且能聞到香味,顏色轉成淡淡焦黃色即可,這個就真的要靠個人經驗去判斷了。多試幾次,總能找到要訣。


3,平日做這道餅幹,一般一包五百克的粉阿娘會用一包半的椰子粉,我依次整,用的粉一斤唔到,所以只開佐一包的椰子粉,用篩將椰粉與澱粉拌勻,這一道過篩的步驟,可以讓粉散得更好更均勻。


4,一般一斤的粉用四五個雞蛋,粉與糖的比例是一斤的粉就用八兩的糖.不過媽媽嫌太甜,所以往往是一斤的粉,只用六兩的糖.



 


5,然後將雞蛋與糖打發,當初我買手動打蛋器既時候順便買佐一個俾媽媽,所以果次係媽媽度,用的也是同我平日用的同一款打蛋器,非常方便,因為有糖的關系,打既時間比較長D,大約用佐四五分鐘,先至打到發起.


 
然後將打發的蛋液,逐點倒入拌好的薯粉裏,所以基本上很難講用幾個雞蛋,阿娘一般都係有經驗佐,估計粉的多寡而決定放幾個蛋,因為整個制餅過程係完全不能加水的,靠既就係雞蛋去開粉,所以如果覺得粉多的話就多打個蛋入去,依個沒乜野太大的影響.



睇下,四百克就整到咁細細一舊面團。。。


雖然凈係細細一舊面團,其實已經可以整到好多既餅仔啦。



個模具係阿媽係印尼帶返黎架,好似我係香港既印尼商店搵唔到。


整好面粉,個製作方式就好簡單啦,將面團塞入個圖形入邊,掃平個底壓一壓實佢,然后再大力拍出黎,咁一個餅仔就整好出黎啦。


木制既模具雕刻較深,所以印出黎既餅仔形狀好清楚,不過亦都因為太深,所以拍出黎經常會有D面團痴住係個模度。


 



睇下,係未好趣致咧。。。。



另一個模具係塑膠啤出黎加要,個印就比較淺D,個好處就係好易脫模,壞處就係整出黎既形象無咁清晰。



睇下,依個公仔係一個背住手既壽星公來架。。。。


好細好細一個,一蚊硬幣都大過佢好多。。。



睇下我同阿娘既地下小型加工場。。。。整佐幾多餅仔。。。



唔想晒電,咁就兩盤一起入焗爐,二百度火,焗十幾分鐘。


焗既時間唔好行開,一聞到香味,見個餅仔顏色開始有少少變色就好即刻熄火羅出黎攤凍。


阿媽話焗到有香味出黎,而個餅仔保持係白雪雪既狀態就謂之一流啦。但係我較為鐘意焗到有少少農農0地較為香口,所以就焗得稍稍耐少少。



順便睇下,姐夫設計俾媽咪擺焗爐既櫃,平日收埋刪埋個櫃門,完全睇唔出係乜,而個櫃門就可以90度打個轉,收番入側邊,方便擺焗爐D拖板可以完全拖出黎,平日要用邊只就拖邊個出黎用,好方便使用同貯藏。



焗好啦。。。因為雞蛋係打發既關係,所以焗好既餅仔會有少少脹大,剛剛焗好既餅仔要攤一攤凍再入袋,因為剛焗好總熱辣辣既餅仔唔會定型,好易整斷。



睇下個餅仔,發得好好。。。。



細細一粒,食相優雅。。。。。



依款餅仔,細個初食時,真係驚為天人,竟然可以鬆化若此,真係毫不誇張咁講,入口即化,同埋食完之后滿腔既椰香,真係由頭至尾既滿足。。。。


如果嫌製作辛苦,大家可以去印尼商店買整好既一盒盒返黎試下。。。


我既推薦,絕不會錯。。。。。



沒有留言:

張貼留言