小菲菲俠自煮樂

20 4月, 2009

去濕湯水--冬瓜意米湯、肉醬焗茄煲、加多加多青瓜

尋晚夢中有巨大蝶形怪獸出現,舉城混亂,人們四處逃竄,只求自保,軍方以大炮火箭都無法對付,只見自己化身神奇女俠,以洗潔精加入家用漂白水勾兌自制成為最新生化武器,追逐怪獸來至一處遊樂場所,在一臺遊樂設施之下,對準怪獸噴射自制生化武器,怪獸觸之即化,三下兩下解決全城困境,頓獲掌聲一片,幸夢中性格亦屬低調與熱腸,只見自己謙虛地向一眾媒體極力否認功勞之余,只介紹最新家用洗潔精,平日除可做清潔之用,遇上怪物亦可取之自保,實屬家居必備之物。。。


英雄夢醒,只能感喟一聲,原來連發夢,都可以盡顯主婦本色,自制武器,亦屬家庭用品,看來師奶一職,已根深蒂固,此後將伴隨一生。


今日英雄主婦為家中成員煲佐一款極適合依家天氣飲的湯水。


冬瓜癔米湯。


依段時間濕氣好重,整個人感覺四肢乏力,臉部浮腫,D衫總有一股濕濕不盡幹爽的感覺,而哩款湯水,冬瓜有極好的利尿去水腫功效,癔米又係最好的去身體濕氣的食材,所以兩者結合著煲佐黎來飲,在現在的天氣來講,真是最恰當不過。


 


材料:


冬瓜,瘦肉(阿娘話我成日用骨頭煲湯,係慢性自殺,話飲多佐身體既膽固醇會增高,因此叫我以後煲湯最好選用一般瘦肉即可,沒乜油,又會有肉的甜味,所以今次煲湯就凈係買佐細細細細一舊的瘦肉),一細碗仔的癔米,因為肉比較少,為了增加鮮香度,我切了幾片雲腿入去,再多幾幾粒瑤柱。



擺入高速煲,開火煲吧。。。。


一碗靚靚的濃湯。。。。


同埋,依個湯我一點鹽都唔落架。


因為雲腿與瑤柱本身都帶有鹹味,所以依款湯水煲出來之後,淡淡的鹹味,更能品嘗出湯水裏邊所有材料本身具有的清甜與鮮香。



 


有人話,煲湯一定係要用瓦煲慢火煲三幾個鐘以上先至叫靚湯。


但係未必個個師奶都有咁多時間去睇住煲湯,可能係要收佐工先至返黎整飯,邊有咁長時間去慢慢等。


其實我就覺得如果煲既時間足夠,材料夠豐富,用高速煲一樣可以煲出同傳統煲法既老火湯不相伯仲既靚湯出黎。



睇睇下圖,濃唔濃?用不銹鋼高速煲煲佐一個鐘。真係好濃好濃郁的一煲湯水,因為自家煲的湯水料足時間夠,不添加味素,飲落D湯水,濃而不濁,有一種好清甜,好舒服咁滑落喉的感覺。


 


而且用瘦肉來煲湯,真係無乜油。。。。


極為清爽的一道湯水。。。


 



今日預佐係要整肉醬茄子。


只不過茄子就唔同以往,簡單地切成條狀,而係用蓑衣刀法去切佢,不過因為係第一次切,所以功夫未到家,一個唔小心,就切斷佐。。。。


切好既茄子拍少少粉,落油鑊炸軟。



然后擺入煲度。


如果唔切斷,咁擺入個煲仔入邊,會好似一條龍咁,散開之餘又連埋一起,好靚架。。。。



因為無乜好送飯既餸,所以我煮肉醬既時候就將肉醬整得濕少少,咁愛黎撈飯都好一流。。。。


肉醬我就係簡單地用薑蒜蓉爆香個鑊,然后倒入免治豬肉炒斷生,跟住落豉油蠔油糖較味,起鑊前埋個芡,倒入煎碎佐既大量芫莤,香晒~~~


將肉醬淋係茄子上邊就得啦。。。


 



實在好似無乜太多心機整餸,係咁易,切佐條青瓜,切絲,然后再淋上開好既「加多加多」醬上去,撈勻可食。。。。


 



 


係咁多~~


沒有留言:

張貼留言