小菲菲俠自煮樂

09 9月, 2008

煲湯食飯

對上一次的九號台風,不知道怎麼的,漁排莫名鑽入四十幾條成年黃笠倉,依排返奶奶度食飯,例必有這味魚食。


帶佐幾條返黎,是晚就用佢做主角。


係魚身上劃幾條口,再洒少少鹽上去腌十分鐘度。



煎香香之后,落少少喼汁同埋豉油,已是美味一碟`~~



近排突然好想食臘腸卷,走去榮華買佐一包,(好似一年四季皆有得賣咁啵)整臘腸卷之后有凈抵好多,愛黎同青紅椒炒佐一碟,送飯~~



屋企有少少煲湯凈抵D冬瓜,同少少肉碎炒做一碟,權當青菜~~



 


-------------------------------------------------------------------------------------


早幾日表姐俾電話我,講起我當晚,原來煲佐冬瓜湯,表姐就話好耐無飲過蓮藕湯咁話,咁周末就約佐佢黎屋企,我煲佐一大煲蓮藕湯俾佢飲。


用佐豬骨,蓮藕,雞腳,花生。。。


依家煲湯真係唔平,閒閒煲一個好平常的湯都要五六十蚊,物價真係超貴。


所以真係想係街度食到有番咁相下質素的食物,真係要俾得貴少少錢人D先可以,太平果D,真係唔知用佐乜材料來整~~~


講黎講去,都係自家整黎食,最好味最穩陣~~



幾時都咁好味的蓮藕湯~~



因為係食晏時間,個個都唔會有胃口食飯,所以買佐一包德國腸同熱狗包,加少少芥醬同酸瓜,就係主食啦。。。


表姐話想食菜,又炒佐一碟俾佢。。。


睇下,不中不西,不主不閑的一餐,有乜所謂,開心最緊要~~



------------------------------------------------------------------------------------


因為臨近中秋,國人素以禮儀之邦著稱,受此教育之下的我,逢年過節都會備齊禮物手信俾一眾長輩。


早幾日送盒月餅去俾沙田舅父(屋企舅父姨媽甚眾,唯有以地名配上稱呼方可區分)臨別時舅母送佐一大袋自制的酸菜俾我。


好耐好耐無飲過我娘親煲的酸菜湯啦,我從舅父度出黎后即刻走去買佐份豬骨,自己煲一煲酸菜湯。


強哥未飲過酸菜湯,唔知係唔係印尼華僑先至鐘意煲咁樣的湯咧,出邊好似真係無乜點飲過。


好簡單,酸菜+薑+豬骨


勁好味~~~



無需煲好長時間,一個鐘到就可以啦~~~


夏季飲來,酸酸香香,份外好味~~



切佐D鹵好的牛腱同青紅椒加少少麻辣醬同糖同豉油炒做一碟~~



沙田D野似乎真係平過第二度咁啵,舅母兩蚊雞就買佐三大把的番薯葉,知我當晚唔留抵食飯,驚我番去又無時間再買菜,就索性幫我剝好一把蕃薯葉俾我帶番黎炒,幾時都係外家D親人最錫我啦。。。。



全家福~~



 


沒有留言:

張貼留言