小菲菲俠自煮樂

31 3月, 2014

蕃茄煮魚

姐夫禮拜五通常未返到香港,家姐自己一個人通常無咩事都會過嚟睇下信丞順便痴餐,但佢無乜交待,通常最後一刻先俾電話「收工後我過嚟食飯」

所以星期五我都會備定多少少餸,家姐來都叫有餸,佢唔嚟我就食多餐。

家姐鐘意食豆卜,又鐘意食粉絲,所以煮佐一個粉絲豆卜娃娃菜煲,煮埋一大煲,唔洗食飯,食菜都夠~~


買佐條盲曹,原本想蒸,睇到雪櫃有凈兩個蕃茄,加上家姐話過嚟,由細同家姐都好鐘意食阿媽煮嘅蕃茄魚,所以索性將蒸魚改為蕃茄魚。



魚撲少少生粉,煎至金黃。


起鑊爆香薑同蒜,加入蕃茄炒軟,落生抽,白醋,糖較味,煮好醬汁,將煎好的魚倒入醬汁煮一煮即成。。。

好開胃好好味~~

蒸多碟臘腸,開飯!


知我鐘意食腰果,提早一晚家姐係屋企預先焗定一大包腰果俾我做飯後果

我同家姐的性格一模一樣,又敏感,又純粹,同我哋相處,少啲功力都唔掂,信丞出世的幾年前,因為一個好細好細的矛盾,兩姐妹大吵一場之後斷絕來往超過五年時間,後嚟係籍著信丞的出世,兩姐妹搵到一個最適當的檯階,合好如初。

一啲芥蒂都無,好似從來無發生過不和事件,憎佢嘅時候,我真係連佢名都唔要聽到,但好返嘅之後,比以前,更珍惜同佢的感情。

某次閒談中我同家姐承諾,就算再俾家姐激怒,就算幾唔認同佢嘅做法,我都會選擇「咕」一聲吞落去,因為我真係好愛好愛佢,唔想再因為一哋好細嘅事令到我失去一個比朋友更親密的人。

家姐聽完之後無出聲,但自此之後,好明顯感覺得到家姐的變化,依家同家姐的相處,真係舒服佐好多好多,佢笑容多佐,脾氣少佐,真心為佢感到開心,亦為自己失而復得的依份感情而慶幸。




沒有留言:

張貼留言