小菲菲俠自煮樂

25 3月, 2014

書房大變身


突然有一日訓醒,見到阿仔對腳,就將頂住張BB床,覺得將書房改造成信丞仔間房要儘早進行,即刻搖醒強哥,大致講佐我心目中阿仔間房的構圖。

強哥真係好好野,晨咁早起身,度呎吋,返到公司,畫好圖,夜晚收工返來俾我睇圖確實最後方案,確認OK無問題,第二日將圖俾廠,一個星期之後廠話已整好,擺係廠一個星期等氣味散走之後,安排貨運公司送貨~~

一切如此地簡單~~



睇下,改造前書房的凌亂與無章~~~





原本安排佐師傅第二日上門安裝,但係當晚收工返來的強哥,覺得親力親為整好自己仔間房的意義似乎更有意思。

於是同強哥,夾手夾腳,一齊砌模型咁,砌好間房~~~

為佐盡用所有地方,窗檯位都利用埋連起整個地檯,再加上可以抬起的活動式書檯,座係窗邊睇書上網,定必係樂事一件~~



有啲位要現場先做處理,強哥不是專業木工,但都小心地處理好每一個細節,雖不是最完美,但已做得最好~~

依一剎那,覺得強哥,真強!


 一間屋的儲物空間係間房整潔齊整的重要因素,依家成個地臺俾我擺雜物,真係超開心~~~

香港屋企細係不變的事實,所以盡用其位係絕對有必要,依家多佐小朋友活動的空間,又足夠滿足家居的一切條件,對於依次的書房變身,好滿意!

我同強哥話,其實屋企小小的改變,已經可以令到環境有好大的變化,心境亦都同時變得美好許多,最緊要其實處理的過程不是太複雜,我建議佢公司,不要凈係做舖頭同對公的裝修,多做屋苑依類的裝修,多一個生意的選擇,未必係壞事。



最搞笑係,有一邊的位置因為考慮到安全的因素,我建議拆佐BB床臨牆一面的圍欄,修佐係梯邊的位置,哈哈,又幾好架~~



睇下信丞小朋友,一早起身,自己走去座係窗邊睇下書~~


認真的模樣,真係極之可愛` ~



依張超搞笑,托腮的笑臉~~

點似一歲三個月的小朋友~~~




依家信丞已聽得明好多大人的說話,同佢的相處,真係越來越開心~~~



大個仔羅信丞~~~

沒有留言:

張貼留言